مرکزی

دنبال هیچ حزب و جناحی نیستیم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ساوه، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در آیین تودیع و معارفه فرماندار ساوه که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های مسئولان باید عبودیت خدا باشد و اگر غیر این شد در راه مسئولیت خود دچار مشکل خواهد شد.

وی با بیان اینکه خدامحوری و دوری از امورات دنیوی توسط مسئولان بخش عمده‌ای از مشکلات یک جامعه را حل می‌کند افزود: مسئولی دلسوز است که در مواقع مهم جامعه خود هوشیار و بیدار و در مقابل دشمنان مقتدر و در مقابل دوستان نیز رحیم باشد.

امام‌جمعه ساوه با تأکید بر اینکه حرکات و سکنات مسئولان باید در راستای عمل به قرآن باشد بیان کرد: همه میدانیم که هر آمدنی یک رفتنی دارد بنابراین باید از تجربیات گذشته‌ها درس گرفت تا در دوران مسئولیت خود بهترین نوع خدمت را به مردم جامعه ارائه کنیم.

رحیمی با قدردانی از تلاش‌های علی میرزایی در کسوت فرمانداری ساوه گفت: اگر بتوانیم در دوران مسئولیت خود قدم مثبتی برای مردم برداریم یعنی توانایی لازم را داریم اما چنانچه عکس این باشد نباید قبول مسئولیت کرد.

وی خطاب به استاندار مرکزی با بیان اینکه جهت حفظ وحدت از کسی که معرفی شود با تمام توان حمایت می‌کنیم تأکید کرد: ما دنبال هیچ حزب و جناحی نیستیم و طرفدار اشتغال جوانان، رونق تولید و روشن ماندن چراغ کارخانجات هستیم لذا با تمام توان و ظرفیت حامی فرماندار جدید هستیم.

امام‌جمعه ساوه ادامه داد: به عنوان یار و یاور و بازوی مستحکم و توانمند برای حل مشکلات شهرستان در کنار فرماندار جدید ساوه خواهیم بود و دست به دست هم خواهیم داد تا حال شهرمان را خوب کنیم.

وی با گلایه از برخی کمبودها در شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: خیابان‌های شهر صنعتی که بزرگترین شهر صنعتی کشور است در شأن مردم نیست، کرایه‌های مسکن غوغا می‌کند و کارگران در حال زجر کشیدن هستند در حالی که هیچ سهمیه‌ای برای جهش مسکن در این شهر در نظر گرفته نشده است.

استاندار استان مرکزی نیز شرایط عمومی پیش رو کشور را امیدوارکننده دانست و گفت: شرایط عمومی کشور از دید نخبگان و مدیران مسیر روشنی است و با برنامه‌ریزی درست و حرکت در جهت اهداف تبیین شده روز به‌روز شاهد ارتقا وضعیت کشور خواهیم بود.

فرزاد مخلص‌الائمه با بیان اینکه بر همگان روشن است که در چه شرایط اقتصادی، تورم، سرمایه‌گذاری و … دولت سیزدهم شکل گرفت اظهار کرد: حداقل تا سال ۱۴۰۳ بخش عمده‌ای از درآمدهای کشور صرف پرداخت بدهی‌هایی خواهد شد که در سنوات گذشته شکل گرفته و فشار خود را روی اقتصاد ما خواهد گذاشت.

وی وزن گذشته، فشار حال و کشش آینده را سه مؤلفه شکل‌گیری مسیر آینده دانست و افزود: هر حرکتی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های استان و جامعه باید با لحاظ این مؤلفه صورت بگیرد و باید طوری تدبیر اندیشیده شود که با کنار چیدن این مؤلفه‌ها از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم.

استاندار استان مرکزی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی کشور نیاز به حرکت جهادی شبانه‌روزی داریم و می‌طلبد با جوش و خروش فراوان و کار شبانه‌روزی بخشی از دغدغه‌های مردم شریف را رفع کنیم.

مخلص‌الائمه کانون تمرکز دولت سیزدهم را در ابتدا بر موضوع مقابله با بیماری کرونا و واکسیناسیون دانست و با بیان اینکه موفقیت بزرگی در آن کسب کرد افزود: تمرکز دولت برای سال آینده رشد اقتصادی است که در این راستا عددی معادل ۸ درصد برای کل کشور در نظر گرفته شده است.

وی میزان رشد اقتصادی پیش‌بینی شده برای استان مرکزی به عنوان یکی از مهمترین قطب‌های صنعت کشور را ۷.۲ درصد دانست و ادامه داد: ساوه به‌عنوان دومین شهر بزرگ استان و قطب مهم اقتصادی دارای ظرفیت‌های بزرگی است که در این رشد جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

استاندار استان مرکزی اقتصاد مقاومتی را علاج مشکلات کشور دانست و گفت: شرایط ویژه‌ای که در آن هستیم باعث بروز فرصت‌ها شده که یکی از مهمترین آنها جدای اقتصاد کشور از وابستگی به نفت است.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: اقتصاد نفتی باید جای خود را به اقتصاد مقاومتی که راه‌حل نجات کشور است بدهد و در سال‌های آینده پیش‌بینی شده با تمرکز بر این موضوع رشد اقتصادی را از حدود ۰ به بیش از ۸ درصد برسانیم.

وی با بیان اینکه وجود همزمان دو رکن مردم و اقتصاد دانش‌بنیان باعث ظهور میدانی و ملموس اقتصاد مقاومتی خواهد شد گفت: شهرستان ساوه به‌واسطه دارا بودن اقتصاد غیرنفتی و حضور سرمایه‌گذاران خصوصی امتیاز خوبی برای استان است که باید با حمایت از آن به شعار سال جامه عمل بپوشانیم.

به گفته استاندار مرکزی یکی از مهمترین موانع برای تحقق خواسته‌های مردم بروکراسی اداری است که در استان مرکزی این موضوع به نفع مردم تغییر خواهد کرد.

مخلص‌الائمه افزود: چشم امید ما در استان مرکزی به جوانان است و در حمایت از مسئولان جوان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد تا بتوانیم مسیر پیشرفت را با بهره‌مندی از ظرفیت جوانان هموارتر کنیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا