چهارمحال و بختیاری

دهمین کتابخانه روستایی چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، احمد فرهادی صبح امروز در آیین گشایش کتابخانه روستای آورگان شهرستان بروجن با بیان اینکه این دهمین کتابخانه روستایی استان است، گفت: برای بازسازی ساختمان و تجهیز این کتابخانه سه میلیارد ریال هزینه شده است.

سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با آغاز فعالیت این کتابخانه مجموع کتابخانه‌های فعال زیرمجموعه این نهاد به ۵۶ باب افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه حق انتفاع ساختمان کتابخانه اورگان از سوی دهیاری این روستا به مدت ۱۰ سال به امور کتابخانه‌های استان واگذار شده است، افزود: در این کتابخانه علاوه بر خدمات مرتبط با کتاب، برنامه‌های فرهنگی مختلفی نیز برای بهره‌مندی افراد در سنین مختلف اجرا می‌شود.

فرهادی به خدمات بخش کودک این کتابخانه اشاره و عنوان کرد: برپایی جلسات قصه‌گویی، کار با اسباب‌بازی‌های فکری و اجرای برنامه‌هایی برای افزایش‌های مهارتی و اجتماعی کودکان از جمله خدمات این بخش است و مادران نیز می‌توانند از این پس با حضور در برنامه‌های مشاوره‌ای از مطالب ارائه شده در این کارگاه‌ها بهره‌مند شوند.

وی از کتابخانه‌ها به عنوان قرارگاه‌های فرهنگی یاد کرد و گفت: تلاش خواهد شد با همراهی مسئولان محلی و همکاری مردم تعداد کتابخانه‌های روستایی استان افزایش یابد تا مسیر برای توسعه فرهنگی در مناطق مختلف هموار شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا