Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
دهه دوم فاطمیه هیئت کجا برویم؟ - خبرگزاری برگزیده های ایران
چهارمحال و بختیاری

دهه دوم فاطمیه هیئت کجا برویم؟

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، هیئات بزرگ استان در سوگ مادر شیعیان خیمه‌های عزاداری را در جای جای این خطه برپا داشته‌اند که در ادامه برنامه برخی از این مجالس در شهرهای مختلف را با هم مرور می‌کنیم.

هیئت بین‌الحرمین شهرکرد و محبان صاحب‌الزمان(عج) از ۱۵ دی ماه به مدت ۳ شب در مسجد امام رضا(ع) مجلسی را با سخنرانی حجت‌الاسلام زمانی و مداحی فرهاد رفیعی، محمدمهدی مطلبی و هادی خادم همراه با شعر خوانی داود رحیمی تدارک دیده‌اند.

هیئت رهروان شهدا جلسه‌ای را با سخنرانی حجت‌الاسلام فلاح دعوت شده از تهران و مداحی علی بهبای‌پور، رضا قلی‌پور، یوسف خالدی و محمدمهدی مطلبی از ۱۳ تا ۱۷ در  مسجد امام سجاد واقع در خیابان تختی همراه با نماز مغرب و عشاء برگزار می‌کند.

هیئت باقرالعلوم نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین میرزایی، مداحی سید حسن عبدالله‌زاده، حسین رفیعی و حسین علی‌محمدی از ۱۳ تا ۱۶ دی ماه همراه با نماز جماعت مغرب و عشاء پذیرای عزاداران است.

هیئت روضه الزهرا (س) از ۹ الی ۱۳ مجلس خانگی را از ساعت ۱۹:۳۰ ویژه خواهران و برادران در شهرکرد، خیابان کوی شهرداری، خیابان ۱۵ خرداد، نبش کوچه ۲۴ با سخنرانی حجت‌الاسلام سعادتی و مداحی احمدرضا حیدری برگزار می‌کند.

هیئت انصارالمهدی از ۱۳ تا ۱۷ در مهدیه مصلی مراسم عزاداری همراه با وداع با پیکر شهید گمنام با سخنرانی حجج‌الاسلام طاهری و ابراهیمی همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می‌کند.

هیئت حضرت ولیعصر (عج) نیز از ۱۳ دی ماه به مدت سه شب مجلسی را با سخنرانی حجت‌الاسلام غفاری و مداحی محسن حیدری، امیرعباس حسینی‌نیا و محمد منصوری در خیابان ۱۷ شهریور مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار می‌کند.

هیئت انصار المهدی از ۱۲ دی‌ماه به مدت پنج شب، مراسمی را با سخنرانی حجت‌الاسلام لجمورکی و مداحی یوسف بابامیری و مهدی رحیمی در مسجد امام رضا(ع) برگزار می‌کند.

هیئات بروجن

هییت محبین اهل بیت(ع) بروجن از ۱۵ دی ماه به مدت ۳ شب بیرق عزاداری را در مسجد الزهراء واقع در خیابان قرنی برپا کرده‌اند که سخنران این جلسه حجت‌الاسلام منصوری و محمودی و مداحان امید حقیقت، امیرعباس حسینی‌نیا و محمد منصوری می‌باشند.

همچنین هیئت عاشوراییان بروجن نیز مجلسی را با سخنرانی حجت‌الاسلام متقی‌زاده و مداحی امید کاوه دعوت شده از اصفهان، سید مجید حسینی، محسن متقی‌زاده و امیرحسین زمانپور از ۱۲ دی‌ماه به مدت پنج شب در کوی امام، بلوار شهید بنائی، کوچه حکمت از ساعت ۱۹:۴۵ برگزار می‌کند.

مجلسی نیز به همت حوزه علمیه خواهران بروجن در مصلی این شهر با سخنرانی حجت‌الاسلام احمدی و مهدیه با مداحی مداحان اهل بیت از ۱۳ الی ۱۵ دی‌ماه از ساعت۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

هیئت سورشجان

هیئت محبان‌الفاطمه(س) سورشجان با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی هاشمی، ابوالفضل احمدی و مهدی نیلی پور همراه با مداحی محمدهادی محمدپور و علی سویزی از ۱۰ الی ۱۵ دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء واقع در مسجد صاحب‌الزمان(عج) از عزاداران فاطمی استقبال می‌کنند.

هیئت چالشتر

همچنین اهالی چالشتری نیز از ۱۳ تا ۱۶ دی ماه با حضور سخنران حجت‌الاسلام والمسلمین ریاحی نسب، محمدی، مولوی و مداحی محمدتقی قادری، سجاد عسگری و منوچهر نجفی  بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع علم عزا را برپا می‌دارند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا