اردبیل

ده‌ها خودروی گرفتار در کولاک «گردنه الماس» خلخال نجات یافتند

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سیدجواد یحیی زاده صبح امروز در بازدید از محور خلخال به اسالم و گردنه الماس با اشاره به بارش برف سنگین شهر خلخال و کولاک شدید محورهای کوهستانی شهرستان خلخال اظهار کرد: محور خلخال به اسالم با تلاش راهداران باز است.

وی با تقدیر از راهداران و تلاش آنان در کنار تیم‌های جمعیت هلال احمر در خدمت‌رسانی به مردم افزود: وظیفه نیروهای پلیس راه، راهداری و هلال احمر در کنار هم خدمت به مردم است.

سرپرست فرمانداری خلخال بیان کرد: در حال حاضر به غیر از محور پونل در سایر محورها مشکلی برای تردد وجود ندارد و رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی منطقه حتما باید تجهیزات زمستانی به‌همراه داشته باشند.

یحیی‌زاده محدودیت یا ممنوعیت تردد در جاده خلخال به اسالم را منوط به تصمیم فرمانداری شهرستان خلخال دانست و گفت: مدیریت بحران در وضعیت بحرانی نسبت به اعمال طرح‌های محدودیتی در این محور تصمیم خواهد گرفت و شایعات در خصوص مسدود بودن این محور و اظهار نظرهای فضای مجازی صحیح نیست.

 

 

گفتنی است؛ بیش از ده‌ها خودرو با سرنشینان که به‌علت همراه نداشتن زنجیر چرخ در گردنه الماس گرفتار شده بودند با همکاری راهداران و امدادگران نجات یافتند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا