علمی و فناوری

دوربین پرچمدار بعدی سامسونگ این ویژگی‌ها را خواهد داشت/ عکس

دوربین پرچمدار بعدی سامسونگ این ویژگی‌ها را خواهد داشت/ عکس

سری گلکسی S۲۴ سامسونگ امسال احتمالاً اندکی زودتر در ماه ژانویه معرفی می‌شود. حالا گزارشی منتشر شده است که جزئیات کامل دوربین عقب گلکسی S۲۴ اولترا را فاش می‌کند. این دوربین ظاهراً امسال دیگر زوم اپتیکال ۱۰ برابری نخواهد داشت.

به گزارش گیزموچاینا، یک منبع آگاه دنیای فناوری به نام Revegnus اخیراً اطلاعات کامل دوربین گلکسی S۲۴ اولترا را لو داده است. او می‌گوید پرچمدار آتی سامسونگ از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۱.۳ اینچی و اندازه پیکسل ۰.۶ میکرومتری استفاده می‌کند.

مشخصات احتمالی دوربین گلکسی S۲۴ اولترا

به‌علاوه، باید منتظر یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور IMX۵۶۴ باشیم که اندازه ۱/۲.۵۵ اینچی دارد و اندازه پیکسل‌های آن ۱.۴ میکرومتر است. همچنین مشابه پارسال دو دوربین تله‌فوتو در این دستگاه قرار داده می‌شود، اما در جزئیات تفاوت‌هایی ایجاد شده است.

گلکسی اس ۲۴ اولترا احتمالاً یک دوربین تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری خواهد داشت و از سنسور ۱/۲.۲۵ اینچی GMU با اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتر استفاده می‌کند. گشادگی دهانه دیافراگم این دوربین احتمالاً f/۳.۲ خواهد بود.

دوربین پرچمدار بعدی سامسونگ این ویژگی‌ها را خواهد داشت/ عکس

دوربین تله‌فوتوی دوم هم ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد بود. این دوربین از سنسور +IMX۷۵۴ با اندازه ۱/۳.۵۲ اینچی استفاده می‌کند و پیکسل‌های ۱.۱۲ میکرومتری خواهد داشت.

منبع گزارش امروز می‌گوید گلکسی اس ۲۴ اولترا با وجود زوم اپتیکال ۵ برابری همچنان می‌تواند زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری ارائه کند. ولی جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است. با توجه به اینکه سامسونگ هنوز هیچ‌یک از این داده‌ها را تأیید نکرده، بهتر است آن‌ها را قطعی درنظر نگیریم.

این منبع آگاه درباره گلکسی S۲۵ اولترا هم حرف زده است. او مدعی شده که این گوشی از لنزهای تله‌فوتوی ۴ و ۶ برابری اپتیکال بهره خواهد برد و به‌جای فوکوس خودکار لیزری، از سنسور جدید Vizion استفاده خواهد کرد. ظاهراً توسعه سنسورهای Vizion ۴۴ و Vizion ۵۵ به پایان رسیده است و این احتمال وجود دارد که غول کره جنوبی از Vizion ۵۵ با اندازه سنسور ۱/۶.۴ اینچی و تشخیص عمق در نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه استفاده کند.

درخصوص دوربین سلفی گفته شده است که احتمالاً همچنان شاهد دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهیم بود.

۲۲۷۲۲۷

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا