اردبیل

دوره آموزشی «شمس» در اردبیل برگزار می‌شود

حسین مظفری، معاون فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل شامگاه امروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری یولن در اردبیل اظهار کرد: به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل و معاونت فرهنگی اجتماعی، دوره آموزشی شمس (شاگردان مکتب سلیمانی) نیمه اول دی‌ماه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره آموزشی با هدف تبیین مکتب حاج قاسم جهت تربیت کادر طراز انقلاب،  تربیت شاگردان آن شهید و همچنین تربیت راویان مکتب حاج قاسم، به مدت ۳ روز با حضور اساتید کشوریبرگزار خواهد شد.

معاون فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل بیان کرد: این دوره آموزشی با عنوان شاگردان مکتب سلیمانی عنوان گذاری شده و در آن دانشجویان با سبک زندگی اجتماعی، سیاسی، اخلاقی و مدیریتی شهید قاسم سلیمانی آشنا می‌شوند.

وی تشریح کرد: دوره آموزشی شمس به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  جهت مقابله با جنگ‌نرم دشمن، تببین ابعاد مکتب حاج قاسم، تبیین ویژگی های مکتب حاج قاسم، تبیین سیره و سبک زندگی حاج قاسم، ترویج روحیه مقاومت و استکبارستیزی در بین‌جوانان و ترویج ولایتمداری و مرزبندی با دشمنان به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه‌ریزی شده است.

مظفری ادامه داد: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این دوره می‌توانند مشخصات خود را به حساب کاربری ya_mahdi_313_m@ در پیام رسان‌ها ارسال کنند.

وی گفت: منتخبین این دوره به زیارت مزار شهید حاج قاسم «سیدالشهدای جبهه مقاومت» اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا