قم

دولت با اعتقاد به توان داخلی، به فکر وابستگی به خارج نیست/ تمدن نوین اسلامی از قم آغاز می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از قم، احمد وحیدی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه  استاندار قم، با اشاره به اینکه خداوند متعال قرآن و عترت را برای هدایت بشر فرستاده است، اظهار کرد: در عالم راه نجاتی جز مسیر اهل‌بیت(ع) نیست.

وی با بیان اینکه بشریت امروز  گرفتار ظلم است، گفت: ظلم به وسیله قومی که خود را متمدن می‌داند جاری شده و این ظلم پیکر جهان اسلام را خون آلود کرده است.

وزیر کشور رسیدن به تمدن نوین اسلامی را از اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: تمدن نوین اسلامی به تعبیر رهبری افق دست‌یافتنی است که از قم آغاز و محتوای این تمدن در قم ساخته می‌شود و مسئولیت الگوسازی حکمرانی بر عهده قم است.

وی با اشاره به جایگاه قم گفت: همه چیز باید از قم نشات بگیرد و ما هر چه برای قم خدمت کنیم کم است.

وحیدی به علل انتخاب سید محمدتقی ساهچراغی به‌عنوان استاندار قم اشاره کرد و گفت: جدای از اینکه شاهچراغی در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفته است، استاندار جدید قم نظامی اما محبوب‌القلوب است و بسیاری از مردم و گروه‌ها درخواست داشتند او را به‌عنوان استاندار قم منصوب کنیم هر چند خود او حتی یک تماس هم برای برعهده گرفتن این مسؤولیت نگرفته است.

وی ادامه داد: امروز فصل جدیدی برای ایران اسلامی گشوده شده و دولت برای خدمت به مردم اعتقاد قلبی دارد و دیگر به فکر وابستگی به دشمن نیست؛ هر چند درهای دنیا به روی ما بسته نیست و به برکت خون شهدا امروز در عرصه بین‌المللی جایگاه مطلوبی داریم.

وزیر کشور گفت: اکنون در جوار کریمه اهل‌بیت(س) از ایشان درخواست کمک داریم و امیدواریم که با عنایت ایشان، ایران اسلامی بتواند قوی‌تر از قبل در عرصه‌های مختلف بدرخشد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا