هرمزگان

دولت با همت خود مشکلات را رفع کند/حرکت های جهادی استاندار هرمزگان قابل تقدیر است

به گزارش برگزیده های ایران از رودان، حجت الاسلام مهدی دری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اظهار کرد: در بحث مذاکرات دولت تلاش می کند تا تحریم ها را رفع و به کلی خنثی کند. 

وی به حضور استاندار هرمزگان در شهرستان رودان و بازدید و پیگیری مشکلات شهرستان اشاره کرد و گفت: استاندار هرمزگان فردی پیگیر و تلاشگر است که همواره در صحنه‌های مختلف در کنار مردم حضور دارد و ما درر بحث زلزله اخیر در فین بندرعباس نیز شاهد بودیم که استاندار هرمزگان جز نفرات اولی بود که در بین مردم حضور پیدا کرد و مشکلات را مورد بررسی قرار داد. 

امام جمعه رودان تصریح کرد: این حرکت جهادی استاندار تلاشگر باعث دلگرمی مردم خواهد بود. 

حجت الاسلام دری به حضور مردم این شهرستان در صحنه‌های مختلف و حمایت از نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم رودان مردمی انقلابی و ولایی هستند که در طول دوران جنگ تحمیلی بیشترین حضور نسبت به جمعیت را داشته‌اند و باید نگاه ویژه‌ای به این مردم شود تا مشکلات‌شان برطرف شود. 

حجت الاسلام دری خاطر نشان کرد: غالب مردم رودان باغدار و کشاورز هستند و مشکلات کشاورزی در این منطقه بسیار زیاد و چشمگیر است.

امام جمعه رودان افزود:کشاورزان تلاش زیادی می کنند تا محصولشان به ثمر بنشیند اما با پایین بودن نرخ محصولات کشاورزی متحمل ضرر و زیان زیادی می شوند.

دری  ادامه داد: دولت باید به مشکلات کشاورزان با فوریت و جدیت رسیدگی کند و در بحث صنایع تبدیلی نیز توجه جدی شود تا هم از ضرر و زیان کشاورزان جلوگیری و هم باعث اشتغال جوانان شود. 

امام جمعه رودان به مشکلات بخش رودخانه نیز اشاره کرد و گفت: اتمام پروژه راه ارتباطی زیارتعلی به مرکز شهر رودان یکی از خواسته‌های به حق مردم بخش رودخانه است که تاکنون محقق نشده است و امیدواریم استاندار محترم توجه جدی به این خواسته مردم داشته باشد. 

حجت الاسلام دری به مشکلات حوزه  ورزش نیز اشاره کرد و افزود: شهرستان رودان با بیش از ۱۴۰ هزار نفر جمعیت فاقد زمین چمن می باشد که نیاز است توجه جدی به حوزه ورزش شود.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا