گلستان

دولت برای رفع گرانی‌های بی‌رویه تدابیر فوری اتخاذ کند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، حجت‌الاسلام سیدمحمد دلبری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: سازندگی و آبادانی، ترویج فرهنگ دینی و ارزش‌های انقلابی، ترویج اخلاق در ورزش و حضور فعال در رسانه از جمله برنامه‌های بسیج است، ولی خدمت به مردم هدف اصلی بسیج است که از روز اول تاکنون به این وظیفه خودش به نحو احسن عمل کرده است .

وی خطاب به نمازگزاران جمعه تصریح کرد: این نیروهای انقلابی و ولایی هستند که می‌توانند فرهنگ ساز باشند، ما باید فرهنگ‌باوری و فرهنگ‌سازی را برای تحقق اهداف مدنظر خود قرار دهیم و این را باید متولیان و مسئولان انقلابی فراهم کنند .

دلبری خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم نشان داد دولتی است در میدان که از روحیه و مدیریت جهادی برخوردار است، ریاست جمهور و وزرا از روز اول در تمام صحنه‌ها در بین مردم بودند و پاسخگو بودن به مردم، ساده‌زیستی، روحیه همگرایی با سایر قوا از جمله این مواردی است که ما مشاهده کردیم .

امام جمعه گالیکش ضمن توصیه‌ای به شهروندان خاطرنشان کرد: کسانی که واکسن نزده‌اند مراجعه بکنند، شهرستان ما یک شهرستان انقلابی و ولایی است و در تمام عرصه ها شما در خط مقدم بودید و چرا باید ۸۵ درصد مردم شهرستان باید واکسن زده باشند، بلکه بیایید ۱۰۰ درصدش کنید و به خرافات و مزخرفاتی که بعضی‌ها می‌گویند توجه نکنید.

دلبری بیان داشت: انتظارت مردم از دولت این است برای رفع گرانی‌های بی‌رویه و بی‌منطق تدابیر فوری و قابل تحقق اتخاذ کنند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا