هرمزگان

دولت برای رفع گرانی‌های بی‌رویه تدابیر فوری اتخاذ نماید

به گزارش برگزیده های ایران از بشاگرد، حجت‌الاسلام حسین غلامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بشاگرد گفت: علی‌رغم بی‌انصافی و فضاسازی‌های کسانی که خود و حامیانشان، کشور را شرطی بودن برجام کردند و فرصت‌های طلایی ملت را سوزاندند، در صد روز گذشته، دولت در جنبه رویکردی و روحیه‌ای نمره قبولی می‌گیرد.

حجت‌الاسلام غلامی اظهار داشت: دولت در حوزه عملکردی نیز گام‌های بلندی را برداشته است که با توجه به میراث فاجعه‌بار بجای مانده از دولت قبل مقبول بوده است اما تا دستیابی به نمره مطلوب باید گام‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت را بر اساس ایده‌ها و برنامه‌های روشن و شفاف بردارد.

وی افزود: انتظار می‌رود دولت برای رفع گرانی‌های بی‌رویه و بی‌منطق تدابیر فوری و قابل تحقق اتخاذ نماید.

خطیب جمعه بشاگرد گفت: خروجی سفرهای استانی دولت در همه سطوح انتظاریست که از دولتمردان می‌رود.

حجت‌الاسلام غلامی عنوان داشت: ضمن تقدیر و تشکر از همه نهادهای مردمی، حاکمیتی، گروهای جهادی و دولتمردان از حضور میدانی و به موقع در مناطق زلزله‌زده استان و پیگیری حل مشکلات مردم، انتظار می‌رود اولویت حضور رئیس دولت در سفر به هرمزگان و مناطق کم‌برخوردار و زلزله‌زده استان از جمله بشاگرد انقلابی باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: دهه‌ چهارم انقلاب اسلامی، به‌ نظر می‌رسد رسالت بسیج و بسیجیان سنگین‌تر از گذشته و نقش‌آفرینی ویژه و تمام‌عیار در عرصه‌ راهبردی پیشرفت و تمدن‌سازی است.

امام جمعه شهرستان بشاگرد اظهار کرد: دشمن در صدد است نگذارد امید به وجود آمده در مردم در شرایط جدید پایدار بماند.

وی افزود: استکبار رسانه‌ای در صدد است با این تحرکات و عملیات با برهم ریختن سیستم عصبی جامعه قوای سه‌گانه و مسؤولان کشور را از کار و اقدام‌های اساسی باز دارد و جامعه را به سمت التهاب و تنش سوق دهد، راهکار مقابله با این جریان رسانه پایه و اغواگر، جهاد تبیین است.

غلامی با بیان اینکه، حوزه‌های علمیه و آموزش و پروزش زمینه‌سازان تحول فرهنگی و تقویت فرهنگ انقلابی است، گفت: ضرورت ارتباط بیشتر بین آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در شهرستان، پیشنهاد می‌شود جلسات ماهیانه شورای همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش برگزار و گزارش عملکرد فرهنگی و پیشرفت‌های میدانی داده شود و از ظرفیت حوزه‌های علمیه باید بیشتر از این استفاده شود.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا