گیلان

دولت به جنگ مشکلات و خرابی‌ها برود/مردم فتیله آشوب‌گران را پایین کشیدند

به گزارش برگزیده های ایران از لنگرود، حجت الاسلام‌والمسلمین علیرضا ادیانی امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه یزیدیان برنامه داشتند تا اسلامی جز نام پیامبر و امامان باقی نماند، اظهار کرد: در واقعه کربلا نیز به امام حسین (ع) و یارانش نسبت خروج از دین داده بودند در حالی که امام معصوم برای احیای دین جدش قیام کرده بود. 

وی با بیان اینکه نقشه یزیدیان و دشمنان اسلام از آغاز تاکنون این بود که بگویند دینداری عملی فردی است و ربطی به جامعه ندارد، گفت: جلوه دادن فردی دین توسط دشمن تا حدی بود که می‌گفتند یک روحانی و فرد دین‌دار نباید در امور حکومتی و سیاسی شرکت کند و دین از جحالت بشر است! 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور با بیان اینکه دیدگاه علیه دین توسط دشمن تا حدی گسترش یافت که به ایران و همه کشورها نیز رسیده بود، افزود: برخی از مردم دین دار به خاطر برخورد حکومت با آنان مجبور به مخفی کردن دین داریشان بودند و این تا دوره شاهنشانی در ایران نیز وجود داشت. 

ادیانی با بیان اینکه در زمانی که مردم ایران از ابراز دین‌داری محروم و محکوم بودند امام خمینی قیام کرد و برای مردم منجی شد، تصریح کرد: امام از روز اول قیام اعلام کرده بود که جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر این در حالی بود که برخی به دنبال انحراف در مسیر انقلاب بودند تا انقلاب را اسلامی نکنند یا نتیجه انقلاب را به جمهوری دموکراتیک کج کنند ولی امام هوشیارانه ایستاد. 

وی با بیان اینکه وقتی جریان زیاده‌خواه نتوانستند انقلاب اسلامی را متوقف و مسیرش را منحرف کنند قائله‌ها و توطئه های مختلفی را علیه انقلاب ایران پیاده‌سازی کردند، گفت: ترور شخصیت‌ها، قایله بنی صدر، گروهک‌های منافقین و تحریم و در نهایت جنگ تحمیلی از جمله اقداماتی است که توسط افراد خودفروخته با کمک کشورهای استکبار علیه ایران انجام دادند. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور با بیان اینکه دشمن در نیمه‌های جنگ تحمیلی فهمید که در جنگ هم نمی‌توانند حریف ایران و جوانانش با دست خالی، نمی‌شوند، افزود: در جنگ تحمیلی ایران رشد و تبدیل به دانشگاه انسان‌سازی شد که سردار سلیمانی‌ها از جمله فارغ‌التحصیلان این دانشگاه هستند.

ادیانی با بیان اینکه سردار سلیمانی خاری برای چشم دشمنان شد، تصریح کرد: سردار شهید تهرانی مقدم که از جمله نوابغ ساخت سلاح موشکی بود از نخبگان دوران جنگ نیز بود که با هیچ و دستان خالی، توانست در دوران جنگ نیز با اقدامات خود دشمن را به عقب براند. 

وی با بیان اینکه روز زوال غرب نزدیک است، گفت: اگر آمریکا خطایی کند در کمترین زمان جمهوری اسلامی واکنش نشان می‌دهد و برای هدف قرار دادن دشمن برد برای موشک‌های ایران مهم نیست و فقط نیاز است تا موشک بر روی نقطه مورد هدف تنظیم شود تا درس عبرتی برای دشمن متجاوزگر شود. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور با بیان اینکه تغییر ذائقه مردم و نسل‌ها از همان روز اول انقلاب تاکنون از برنامه‌های اصلی دشمن بود، تصریح کرد: دشمن برای تغییر ذائقه ایرانیان از همه سلاح‌های خود استفاده می‌کند که این تغییر ذائقه در رفتار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مردم تاثیر می‌گذارد که نتیجه آن همانی است که در فکر دشمن است. 

ادیانی با بیان اینکه دولت سازندگی دولت اشرافی‌گری بود و موجب تغییر ذائقه مردم نیز شد، افزود: وقتی جامعه‌ای تهی از ارزش‌ها شود مردم به سمت حاکم بی‌دین جامعه هم گرایش پیدا می‌کنند که در زمان ائمه، امام معصوم در کنج خانه بود و مردم پشت حاکمی که شرب‌وخمر می‌کرد نماز می‌خواندند.

وی با بیان اینکه در جریان انتخابات سال ۸۸ برخی با تابلو خودی به نفع دشمن کوبیدند، گفت: نواختن تبل جنگ علیه انقلاب اقدامی بود که برخی از کاندیداها انجام دادند و هشت ماه کشور را به آشوب کشیدند و برخی به امام معصوم نیز هتک حرمت کردند ولی باز این این مردم بودند که جلوتر از سیاست مردان فتیله توطئه‌گران را پایین و کشور را از آشوب به آرامش رساندند. 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور با بیان اینکه مردم در انتخابات به وظیفه خود عمل کردند و در همه صحنه‌ها حضور داشتند، افزود:  امروز این وظیفه دولتمردان است که به مردم جواب مثبت دهد و به جنگ خرابی‌ها و مشکلات برود تا مردم در آسایش باشند چراکه حق این مردم بیشتر از این است. 

انتهای پیام/۸۴٠٠۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا