کرمان

دولت در مذاکرات از حقوق ملت ایران مقتدرانه دفاع کند

به گزارش برگزیده های ایران از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه به بحث مذاکرات برای رفع تحریم‌ها در هشتم آذرماه اشاره و اظهار کرد: اکنون تنها راه باقیمانده ایستادگی بر مواضع است و قطعا در مقابل زیاده‌خواهانی که به‌دنبال تضییع منافع ملت ما هستند، ایستادگی می‌کنیم و به‌ هیچ‌ عنوان از خواسته به‌حق ملت ایران کوتاه نخواهیم آمد.

وی افزود: بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون بارها از تاسیسات هسته‌ای ایران بازدید کرده‌اند اما هرگز مدرکی که نشان دهد برنامه صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای کشور ما به سمت مقاصد نظامی انحراف داشته باشد، پیدا نکرده‌اند و این نشان دهنده صداقت ما است و طرف‌های مقابل هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

حسینی با تبریک هفته بسیج تصریح کرد: تا بسیج و تفکر بسیجی است، انقلاب اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد و بسیج رکن اساسی در جامعه است که باید تقویت شود و امروزه آثار و ثمرات موفق بسیج نه‌تنها بر کشور ایران بلکه در تمام نقاط جهان جلوه‌گر و نمایان است.

امام جمعه سیرجان به بحران آب در منطقه اشاره کرد و ضمن تاکید بر صرفه‌جویی این مایه حیاتی گفت: اولویتی که رئیس جمهور و دولت باید برای استان کرمان و شهرستان سیرجان در دستور کار قرار دهند، تامین آب است زیرا باید برای حل بحران کم‌آبی راهکار دائمی، اصولی و پایدار عملیاتی شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا