آذربایجان شرقی

دولت سیزدهم مصمم به اصلاح سیاست‌های نادرست در حوزه اقتصاد است

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، تراب محمدی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به لزوم ساده‌زیستی مدیران در جامعه اسلامی، اظهار داشت: در نگاه مقام معظم رهبری، شرط مسوول بودن در نظام اسلامی عبارت است از ساده‌زیستی، تقوا، پاکدستی، مبارزه با فساد و در بین مردم بودن که این شاخصه‌ها در انتخاب مدیران در دولت سیزدهم مورد توجه جدی است.

وی با تاکید بر اهتمام دولت سیزدهم بر برنامه‌محور بودن و اتخاذ سیاست‌های صحیح از سوی مسوولان، گفت: دولت مصمم است تا برخی سیاستگذاری‌های نادرست گذشته که موجب مشکلاتی برای معیشت مردم شده بود اصلاح شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه شهرستان اسکو را شهرستانی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه به‌ویژه در زمینه گردشگری و سرمایه‌گذاری، صنعتی و کشاورزی برشمرد و تصریح کرد: این شهرستان دارای فرهنگ و تاریخی دیرینه است و جزو شهرهای فرهنگی و اقتصادی محسوب می‌شود.
 
وی افزود: انسان‌های بزرگی همانند آیت‌الله میلانی و ستاره‌های علم و معرفت در این دیار پرورش یافته‌اند و این شهرستان دارای آثار تاریخی زیادی است که هر کدام در توسعه و رشد همه‌جانبه آن تاثیر بسزایی دارند.
 
محمدی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان اسکو، یادآور شد: روستای تاریخی و صخره‌ای کندوان ظرفیت بی‌نظیری است که در سطح استان و کشور دارای علاقه‌مندان خاصی است و در کنار این روستا، شاهد روستاهای هدف گردشگری زیادی هستیم که هر کدام ظرفیت تبدیل به مسیر گردشگری و اقتصادی را دارند.
 
وی با تاکید بر لزوم توجه به فرآوری محصولات کشاورزی با توجه به ایجاد شهرک صنعتی شهید نیرومند اسکو، بیان داشت: شهرستان اسکو در چاپ باتیک و کلاقه‌ای، تولید محصولات کشاورزی و بحث صنعت دارای ظرفیت‌های مهمی است که با برنامه‌ریزی توسط فرماندار جدید امکان ارتقاء شاخص‌ها و توانمندی‌های شهرستان با بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان شهرستان میسر است.
 
وی از فرماندار جدید اسکو خواست تا با هماهنگی و برنامه‌ریزی در جهت بهره‌مندی از ظرفیت نمایندگان و ائمه جمعه و نخبگان و همکاری با نهادهای مختلف به انتظارات مردم در جهت رشد و توسعه این شهرستان پاسخ داده و در این راه از ارتباط تنگاتنگ با مردم غافل نشود.
 
در این مراسم، حسین فیروزی به عنوان سرپرست فرمانداری اسکو معرفی و از زحمات ۳۴ ماهه بابک رضی‌منش در سمت فرماندار اسکو قدردانی شد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا