اصفهان

دومین پیروزی متوالی سبزپوشان در لیگ برتر/ شاگردان تارتار خود را به میانه جدول رساندند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه فولادشهر میزبان فجرسپاسی شیراز بود.

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان:

حبیب فرعباسی، سجاد دانایی، محمد خدابندلو، رضا خالقی‌فر، میلاد جهانی، آرمان قاسمی، محمد سلطانی‌مهر، پویا پورعلی، سیدمحمد قریشی، حامد نورمحمدی و مسعود ابراهیم‌زاده

ترکیب فجرسپاسی شیراز: 

ایمان صادقی، محمدعرفان معصومی، سعید زارع، میلاد احمدی، شهرام گودرزی، محمد قنبری، علی ملایی، محمدرضا خدری، سجاد عبدویی، احمدرضا زنده‌روح و محمد زینالی

گل: میلاد جهانی دقیقه ۳۹ و ۶۶ برای ذوب‌آهن

نیمه نخست را بازیکنان ذوب‌آهن بهتر شروع کردند و از همان دقایق ابتدایی توپ و زمین را در اختیار گرفتند و برای رسیدن به گل حملاتی را روی دروازه فجر ترتیب دادند.

تلاش‌های سبزپوشان در دقیقه ۳۹ به ثمر نشست و میلاد جهانی موفق شد نخستین گل ذوب‌آهن را به ثمر برساند؛ شاگردان تارتار نیمه نخست را با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند.

در نیمه دوم فجرسپاسی برای جبران گل خورده وارد زمین شد و توپ و زمین را در اختیار گرفت اما در ایجاد موقعیت ناموفق بود و برخلاف جریان بازی ذوب‌آهن روی یک ضدحمله به گل دوم رسید.

در ادامه نیز بازی متعادل دنبال شد و ذوب‌آهن موفق شد با نتیجن ۲ بر صفر فجرسپاسی را شکست دهد؛ سبزپوشان با این پیروزی ۱۷ امتیازی شدند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا