سلامت

دو جایزه برتر درکنگره انجمن آسیایی طب انتقال خون به محققان ایرانی رسید

به گزارش روز یکشنبه برگزیده های ایران از سازمان انتقال خون، دو جایزه برتر در شانزدهمین کنگره سالانه انجمن آسیایی طب انتقال خون به محققان ایرانی رسید که به ترتیب دکتر مستانه علایی به عنوان دومین سخنرانی برتر و پروژه تحقیقاتی عالیه فاضلی و همکاران به عنوان سومین پوستر برتر برگزیده این کنگره انتخاب شدند.

شانزدهمین اجلاس سالانه انجمن انتقال خون آسیا و سومین کنگره مشترک با انجمن بانک های خون آمریکا به میزبانی کشور هندوستان که دوازدهم و سیزدهم آذر ۱۴۰۰ برگزار شد، محققان ایرانی با داشتن ۱۷ پوستر و ۷ سخنرانی، بیشترین میزان مشارکت علمی را بعد از کشور میزبان داشتند.

دکتر پیمان عشقی مدیرعامل سازمان انتقال خون به صورت وبینار و ارتباط اینترنتی با این کنگره ضمن ارائه گزارشی از وضعیت انتقال خون ایران در سال ۲۰۲۰، چالش ها و راهکارهای سازمان در دوران همه گیری کرونا را نیز تشریح کرد.

بر اساس این گزارش، سازمان انتقال خون ایران از سال ۱۳۹۳ به عضویت انجمن انتقال خون آسیا در آمده است و فعالیت های مشترک متعددی را در قالب برگزاری کنفرانس، کارگاه و فعالیت های پژوهشی با این انجمن برگزار کرده و تفاهم نامه مشترک سازمان انتقال خون ایران با این انجمن نیز در سال ۲۰۲۱ برای چهار سال دیگر تمدید شد.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا