سلامت

دُز سوم واکسن کرونا به مراجع تقلید تزریق شد

به گزارش‌ عصر پنجشنبه مرکز خبر حوزه، علما و مراجع تقلید هنگام تزریق واکسن، بر رعایت مسائل بهداشتی و تزریق واکسن تاکید کردند.

همچنین آیت الله نوری همدانی بعد از تزریق دُز سوم واکسن کرونا گفت: اگر کسانی نیامدند و کوتاهی کردند و عواقب منفی پیدا کنند آنها در پیش خداوند مسئول هستند هر چند ممکن است معلوم نباشد اثر مفید واکسن زدن تا چه مدت در بدن می‌ماند.

این مرجع تقلید از ایثارگری‌های کادر درمان در ایام کرونا قدردانی کرد و افزود: مدافعان سلامت که واقعا زحمت فراوان کشیدند و در این راه با فداکاری و تقدیم شهید از سلامت جامعه و جان مردم مواظبت نمودند که زبان از بیان این زحمت قاصر است، خداوند به همه آنها توفیق و سلامتی عنایت فرماید.

وی در ادامه به اهمیت جایگاه سلامت در جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از ضروریات هر جامعه ای حیات مردم و حفظ حیات و سلامتی می باشد، چرا که خداوند متعال حیات را دوست دارد و برای حیات انسان ها بسیار ارزش قائل شده است. در اسلام برای حیات و سلامتی جان آدمی احکام و دستورات فراوانی وضع شده است که نشان از اهمیت این موضوع می‌باشد.

آیت الله نوری همدانی یکی از اقدام‌های مهم وزارت بهداشت را واکسیناسیون همگانی بیان کرد و افزود: اگر پزشکان و متخصصان حاذق، متدین و متخصص تشخیص دهند لازم است که واکسیناسیون همگانی انجام شود، باید تا برطرف شدن کامل این ویروس منحوس با جدیت پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: بنده معتقدم به اینکه بر همه واکسن زدن لازم است به خاطر اینکه اطبا و متخصصان این امر را تایید کرده‌اند.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا