سمنان

دکل‌های رادیویی برق؛ در راه سمنان

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سیدعلیرضا میری، مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌ای سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجوزهای لازم جهت تأمین زمین دکل‌های رادیویی برای شرکت برق منطقه‌ای سمنان در استان دریافت شد.

وی گفت: با درخواست معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان و پیگیری‌ها و اقدامات اداری و قانونی صورت‌پذیرفته، مجوزات لازم جهت تأمین زمین برای نصب دکل‌های ارتباط رادیویی شرکت در ۶ نقطه از استان تأمین و اراضی موردنظر تحویل معاونت بهره‌برداری شد.

مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌ای سمنان، دکل‌های رادیویی شهرستان آرادان- شاهرود، جنگل ابر- کان نمک سرخه – آهوان سمنان – تخت رستم ایوانکی و دشت شاد کالپوش را از مکان‌های دارای مجوز دانست.

میری افزود: با اخذ مجوزهای لازم، مکان‌های فوق آماده نصب دکل رادیویی با هدف برقراری ارتباطات مخابراتی و بی‌سیم بین پست‌ها و خطوط انتقال در معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان است.

ارتباطات رادیویی بهبود می‌یابد

ابراهیم اسدی، مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان نیز با اشاره به نقش مهم ارتباطات رادیویی در بهره‌برداری از تأسیسات برقی گفت: برای توسعه ارتباطات و بهبود پوشش رادیویی بین پست‌های برق و مرکز کنترل دیسپاچینگ سمنان، پس از بازطراحی شبکه رادیویی، مکان‌یابی سایت‌های تکرارکننده برای پوشش حداکثری ارتباطات رادیویی انجام و مناطق بهینه استان شامل شاهرود، کالپوش، آهوان سمنان، سرخه، گرمسار و ایوان‌کی برای نصب تکرارکننده‌های رادیویی انتخاب شد.

وی فنس‌کشی دور زمین، نصب دکل و آنتن، نصب تجهیزات تغذیه‌ای نظیر باطری و شارژر و تأمین برق را از دیگر اقدامات صورت گرفته دانست و افزود: پس از نصب و بهره‌برداری کامل این تجهیزات، ارتباطات رادیویی پست‌های انتقال و فوق توزیع استان، به طرز چشمگیری بهبود خواهد یافت.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا