کهگیلویه و بویراحمد

دیدار فرمانده سپاه فتح با خانواده شهید «کشاورز» در گچساران/ تنها آرزوی پدر شهید چه بود؟

به گزارش برگزیده های ایران از گچساران سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل شهید “سید جبار کشاورز” و اهداء لوح سپاس به پدر این شهید والامقام از مجاهدت‌های وی و خانواده معظم شهید قدردانی کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار اظهار کرد: دیدار با خانواده های شهدا موجب عزت انسان خواهد شد چرا که خانواده های معظم شهدا همه وجودشان را وقف نظام و انقلاب کرده اندو خدا کند همه بتوانیم در مسیر شهدا طی طریق کنیم و خانواده های شهدا را از یاد نبریم.

پدر شهید کشاورز در ادامه اظهار کرد: تنها یک آرزو دارم و آن هم تکمیل حسینیه شهید کشاورز است که بعد از گذشت سالیان سال همچنان به بهره برداری کامل نرسیده است، اگر چه برگزاری مراسمات عزاداری از گذشته تاکنون در این حسینیه با همین وضعیت پا برجاست.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه قول پیگیری این موضوع را دادند که هرچه زودتر نیز این حسینیه به مرحله تکمیل و بهره برداری کامل برسد.

به گزارش برگزیده های ایران شهید سید جبار کشاورز در اواخر سال ۶۶ با وجود نداشتن سن قانونی برای رفتن به جبهه با همرزمان اسلحه را برداشت و قاطعانه در برابر حزب بعث ایستادگی و مبارزه کرد،‌سه ماه آموزشی را پشت سر گذاشت و سه ماه نیز در جبهه غرب در منطقه مهران بدون استفاده از مرخصی جنگید. در آخرین روزها که خانواده انتظار بازگشت او را داشت در منطقه قلاویزان در عملیات مهران در تاریخ ۲۵شهریور سال ۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به لقاءالله پیوست .

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا