اصفهان

دیدار مقابل سپاهان فرصت فوق‌العاده‌ای برای ماست/ اعتراض به داوری به یک اپیدمی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، ناصر خدامرادی، مربی تیم شهید اورکی اسلامشهر در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان اظهار داشت: برای ما یک فرصت است که از مجموعه مدیریت سپاهان بخاطر میزبانی تشکر می‌کنم، از روزی که با تیم سپاهان هم‌بازی شدیم با باشگاه ما در ارتباط بودند و در بدو ورود هم استقبال خوبی داشتند.

وی در خصوص تیم شهید اورکی بیان داشت: تیم تقریبا نزدیک به ۵۰ سال قدمت دارد و بازیکنان بزرگی را به جامعه فوتبال تحویل داده، مزین به نام شهید است، این باشگاه یک پروژه چهار ساله را طی کرده، از مسابقات استانی و شهرستانی شروع کرده و هر سال یک پله صعود کرده تا امروز در لیگ دو حضور داریم.

خدامرادی ادامه‌ داد: مجموعه باشگاه یک برنامه بلند‌ مدت دارد که مراحل بعد را هم به همین شکل با موفقیت به پایان برسانند، شاکله اصلی تیم سال قبل‌مان را از دست دادیم و مجبور شدیم یک تیم جوان و یک‌دست را مجدد درست کنیم ، میانگین بازیکنان از ۳۲ سال به ۲۴ سال کاهش پیدا کرد که این باعث انگیزه بازیکنان شد.

مربی تیم شهید اورکی در خصوص محرومیت سرمربی تیم عنوان داشت: در اصل سرمربی تیم، حمید غنی‌زاده الان باید حضور پیدا می‌کرد، از زحمات صمیمانه و صادقانه او تشکر می‌کنم، فقط بخاطر یک اشتباه فاحش داوری که ربطی به وی نداشت، این بازی را از دست داد و محروم شد، امیدوارم در چیدمان داوری‌های دقت بیشتری شود و با سطح بازی‌ها برابر باشد‌، بهانه نمی‌آورم ولی مسأله داوری واقعا لطمه زد، الان هم اپیدمی شده و همه به داوری اعتراض دارند ولی ما‌ کار خودمان را انجام می‌دهیم.

وی عنوان داشت: هدف اصلی ما لیگ دو است، مهم است که نتیجه بگیریم و برنامه‌ریزی کنیم برای‌صعود به لیگ یگ یک، از این بازی هم به عنوان یک فرصت استفاده می‌کنیم،‌برای جوانان با استعدادی که داریم، خودشان را در این بازی نشان دهند، سپاهان تیم بزرگ و ریشه‌داری است، هم در ایران سابقه قهرمانی دارد، هم در لیگ قهرمانان آسیا جزء ‌برترین‌ها محسوب می‌شود، برای جوانان ما‌ فرصت فوق‌العاده‌ای است تا بتوانند بازی خوبی از خودشان نشان دهند.

خدامرادی افزود: امیدوارم بازی تماشاگر پسندی باشد، هم دو تیم از بازی راضی باشند، هم تماشاگرانی که بازی را می‌بینند از این بازی لذت ببرند و بازیکنان ما هم بیشتر دیده شوند.

مربی تیم شهید اورکی در خصوص  حمایت مالی گفت: چون باشگاه‌ ما خصوصی است و مجموعه هیات مدیره تلاش فوق‌العاده‌ای می‌کنند، شاهد تلاش آنها هستیم که این تیم را اداره کنند و به این جوانان رسیدگی‌ کنند و خدمات ارائه دهند تا بازیکنان با خیال راحت بتوانند به فوتبال‌شان ادامه‌دهند، از اسپانسر مالی باشگاه هم سپاسگزار هستم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا