اصفهان

دیدار پیشوایان ادیان توحیدی با استاندار اصفهان

دیدار پیشوایان ادیان توحیدی با استاندار اصفهان

به گزارش برگزیده از اصفهان، سیپان کاشیچیان اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران در دیدار با استاندار اصفهان اظهار کرد: در شرایطی که نیا به سمت سکولار شدن پیش می رفت، پیروزی انقلاب اسلامی مسیر جدیدی را در ایران و دنیا باز کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، درون مردم را متحول کرد، افزود: این پرچم توسط امام خمینی (ره) برافراشته شد و این مسیر پیشرفت به دست رهبر انقلاب ادامه یافت تا امروز به مرزهای اقتدار و سربلندی در دنیا دست یافتیم.

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران با بیان اینکه ما مدیون این انقلاب هستیم؛ تاکید کرد: ثمره این انقلاب امروز محسوس است، همه ما وظیفه داریم در انتخابات اسفندماه حضور پرشوری داشته باشیم و جامعه ارامنه نیز در این انتابات مثل هر سال حضوری پررنگ خواهد داشت تا در مسیر عزت و افتخار همچون همیشه استوار به پیش رویم.

در ادامه این دیدارها، سلیمان صدیق پور پیشوای جامعه کلیمیان اصفهان نیز اظهار کرد: پیامبران الهی به گفته امام خمینی (ره) از سوی خداوند و برای تربیت انسان‌ها ظهور کرده اند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) هیچ فرقی میان ادیان مختلف نمی گذاشت، افزود: ایشان میان جامعه کلیمیان و سایر ادیان فرقی قائل نشدند؛ فرمایشات امام در همه زمانها راه گشاست و می توان کتاب ها از میان سخنان پندآموز ایشان نگاشت.

صنعت دفاعی ایران حرف نخست را در دنیا می‌زند

صدیق پور با بیان اینک انقلاب اسلامی ایران با هدف الهی برپا شد، تاکید کرد: واضح است که هر کشوری که دارای قدرت دفاعی قوی باشد در دنیا سربلند خواهد بود و صنعت دفاعی ایران حرف نخست را در دنیا می‌زند.

در ادامه این دیدار، بهزاد نیک دین موبد زرتشتیان اصفهان اظهار کرد: جوهره همه ادیان الهی در اندیشه، گفتار و کردار نیک خلاصه می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادامه داد: سال ۱۳۵۷ آغاز یک دگرگونی و انقلاب است برای بیدارسازی هویت ایرانی بود؛ ما اعتقاد داریم که بیگانگان دلسوز ما نیستند بلکه برای منافع و اهداف خود ما را بازی می‌دهند؛ ما آرزومندم پیشرفت بیشتر و روزآفزون انقلاب و ایران اسلامی هستیم که این مهم با خدمت به مردم محقق می شود.

در این دیدار سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان نیز در سخنانی اظهار کرد: امام خمینی (ره) با دم مسیحیایی خود پس از پیروی انقلاب اسلامی، روحیه برادری میان ادیان توحیدی را شکل داد تا در قالبی جدید ادیان و اقوام مختلف، ارتباطات مسالمت آمیز خود را دنبال کنند.

همدلی ادیان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی

وی با اشاره به همدلی ادیان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های دنیا تفاوت چشمگیری دارد و آن اینکه صرفا نگاه مادی در آن حاکم نبود، پیشرفت کشور در زمینه های مختلف نظامی، بهداشتی، علم و فناوری، صنعت هوا و فضا پس از انقلاب اسلامی محسوس است.

استاندار اصفهان با اشاره به بدخواهی مستکبران مسیر پیشرفت ایران اسلامی گفت: کشور ما درمسیر پیشرفت مداوم توأم با تعالی روحی و معنوی است؛ دستاوردهای کشور ما در منطقه بی بدیل است و باید این دستاوردهای مهم برای مردم بازگو شود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا