Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
دیدار کشتی‌گیران با وزیر راه و تشکیل کارگروه برای حل مشکلات مدال‌آوران - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار ورزشی

دیدار کشتی‌گیران با وزیر راه و تشکیل کارگروه برای حل مشکلات مدال‌آوران

به گزارش خبرگزاری فارس، مدال آوران رقابت های کشتی قهرمانی جهان در نروژ به همراه رئیس فدراسیون کشتی، صبح امروز مهمان رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی بودند. علیرضا دبیر در این دیدار با بیان اینکه قهرمانان کشتی، الگوی نوجوانان و جوانان کشور هستند گفت: نظام، حاکمیت و دولت به وضعیت این قهرمانان رسیدگی کند.

وی ادامه داد: وقتی افتخارآفرینی کشتی گیران در رقابت های جهانی دیده شود، نوجوانان و جوانان به ورزش ترغیب می شوند و از خیلی از آسیب های اجتماعی و فرهنگی دور می مانند. این مدال آوران زندگی خود را گذاشته اند و اردوهای شبانه روزی را در شرایط سخت قرنطینه تحمل کرده اند تا افتخار برای ایران عزیز کسب کنند و به نوعی برند نظام و مملکت محسوب می شوند.

رئیس فدراسیون کشتی در این جلسه پیشنهاد داد تا کارگروهی تشکیل تا به مشکلات این ۱۳ مدال آور رقابت های جهانی نروژ رسیدگی شود.

در ادامه رستم قاسمی گفت: افتخار می کنم که در دفاع مقدس، جبهه ها و در هر سمتی که بوده ام به مردم خدمت کردم و ما خادم ملت هستیم. من چه در وزارت نفت و چه در وزارت راه و شهرسازی به دنبال خدمت رسانی به مردم و ایران اسلامی بوده و هستم.

وی با تقدیر از افتخارآفرینی های کشتی گیران در رقابت های جهانی نروژ گفت: باید این قهرمانی ها دیده شود و من در این مورد با رئیسی رئیس جمهور نیز صحبت کرده ام و گفته ام که حتما از این قهرمانان به نحو شایسته تجلیل و حمایت شود و رئیس جمهور هم موافق این موضوع بود.

قاسمی تصریح کرد: با ایجاد کارگروه برای حل مشکلات مدال آوران رقابت های جهانی نروژ موافق هستم و این موضوع را دنبال خواهم کرد. مقرر شد تا ۱۰ روز آینده این کارگروه تشکیل شود. رئیس فدراسیون کشتی نیز یکی از این اعضای کارگروه خواهد بود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا