اخبار ورزشی

دیونگ: شایستگی رئال برای قهرمانی سوپرجام به معنای بد بودن فصل ما نیست

دیونگ: شایستگی رئال برای قهرمانی سوپرجام به معنای بد بودن فصل ما نیست

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، شکست سنگین اخیر بارسلونا برابر رئال مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا که دومین باخت کاتالان‌ها برابر رقیب مادریدی در فصل جاری بود، بیش از پیش ژاوی هرناندس و شاگردانش را تحت فشار قرار داد. آنها در لالیگا نیز ۸ امتیاز از رقیب همشهری خود جیرونا فاصله دارند و با نمایش‌هایی که در نیم فصل نخست ارائه کردند، شاید امید چندانی به قهرمانی‌شان وجود نداشته باشد. با تمام اینها، هافبک هلندی تیم، فرنکی دیونگ، معتقد است که تیمش الزاماً قرار نیست فصل توأم با ناکامی را سپری کند.

دیونگ به نشریه مارکا، گفت: رئال مادرید شایسته قهرمانی در سوپرجام بود اما بدان معنا نیست که فصل ما بد بوده است. امتیازات مفتی را از دست دادیم. بنابراین باید پیشرفت کنیم و خودمان هم این را می‌دانیم. بارسلونا تیم با کیفیتی است و مشکل آن تحمیل نکردن تاکتیک‌هایش به حریف و گاهی اوقات عدم تمرکز است.

مقایسه درآمد رئال مادرید و بارسلونا از فروش بازیکنان آکادمی

ستاره سابق آژاکس افزود: قهرمانی این فصل لالیگا هم به رئال مادرید و جیرونا بستگی دارد اما ما هم تیم خودمان را داریم که اگر پیشرفت کند، شانس بردن بسیاری از بازی‌های باقی مانده‌اش در این فصل را دارد. هنوز هم می‌توانیم برای قهرمانی در لالیگا بجنگیم.

بارسلونا در روزهای پیش‌رو برنامه پرفشاری دارد. در حالی که تنها ۱۰ روز به پایان ماه ژانویه باقی مانده، شاگردان ژاوی هرناندس ۴ بازی باید انجام دهند که نخستین آنها امشب (یکشنبه) برابر رئال بتیس است.

/

 

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا