تهران

ذوالقدر: بعضی از ناجوانمردان داخلی با بی‌انصافی حق مردم را می‌خورند/ از شهرقدس تا آزادی قدس شریف باید آماده شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از شهرقدس، سردار احمد ذوالقدر در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان قدس، اظهار کرد: خداوند تعالی اراده کرد نسل شرک و کفر را از روی زمین بردارد و می خواست دست بشر را گرفته و او را به صلاح دنیا و آخرت برساند و اراده قوی دارد که دست شیطان را از سر بشریت بردارد و ریشه ظلم به دست بشر کنده شود و مفهوم عدالت با تمام حقیقت به بشر نشان داده شود.

وی گفت: همه عالم برای نجات بشریت بسیج شده و این مکتب الهی و حق بوده و امکان اداره همه بشر در ابعاد مادی و معنوی فراهم است.

سردار ذوالقدر با اشاره به اینکه قرآن نرم‌افزار وجود مردم است افزود: در طول ائمه معصومین، هیچ کدام از مظلومین توسط کفار کشته نشدند و این شیطان بود که باعث ظلم و ستم شد و همه ابزارهای دنیا برای پرورش یافتن، عبادت و تعالی بشر آفریده شده است.

وی با بیان اینکه برای حفظ ایمان باید با انجام عمل صالح، صبر و درایت کار را پیش برد، خاطر نشان کرد: تاریخ امروز زمین ذی ذرع نیست و با توجه به دسترسی به علوم مختلف، باید رشد بیشتری داشت، امروز دشمن از حجاب بانوان ترس دارد و با مطالعه راه درست و حق را انتخاب کرد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران با تاکید بر اینکه هرکس خود را محاسبه کند و بداند در کدام صف قرار گرفته است، گفت: امروز نیز داعش می‌گوید با کشتن ۸ شیعه به بهشت می روید و اینها همان یزید و ابن ملجم‌های زمان هستند، بنابراین تاریخ فرقی نکرده است.

وی افزود: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را با پابرهنگانی شروع کرد که دارای ایمان بودند و با این قدرت توانست این نظام را بوجود آورده و دشمنان این نظام از روش‌های مختلف در حال دشمنی با ایران هستند.

سردار ذوالقدر در ادامه گفت: ما باید خود را پیدا کرده و با قوه ایمانی و امید به رحمت الهی بدانیم که حق پیروز و ظلم به دست انسان‌های باایمان نابود است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی افزود: بعضی از ناجوانمردان داخلی با بی انصافی حق مردم را می‌خورند در حالیکه ثروت بسیاری در کشور داریم و تمام دنیا از آمریکای جنوبی تا غرب آفریقا بر ایران تبریک می‌گویند و با خدا بودن است که موجب شده قایق‌های کوچک مقابل کشتی بزرگ مقاومت کنند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صدردرصد در خدمت مردم است و نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌ها نیز در پیروزی‌ها شریک هستند و با غلبه بر شیطان داخلی و هجمه‌های فضای مجازی، دوری از آلودگی، دست‌گیری از نیازمندان و تواضع میتوان به موفقیت‌ها رسید و هر کس باید در عرصه‌های خدمت خود از مسوولین تا اقشار مختلف در این راستا گام بردارد.

وی بیان کرد: همه افراد جامعه عضو بسیج هستند و ممکن است نابسامانی های نیز وجود داشته باشد اما باید با ملایمت، لطافت، قاطعیت، اخلاق و قوه الهی آن را اصلاح کرد.

سردار ذوالقدر خطاب به مسوولان شهرقدس تاکید کرد: شهر را باید ایمانی پرورش داد تا شهدای شاخصی مانند سردار شهید قاسم اصغری پیدا شوند و با کمک یکدیگر آبادانی ایجاد شده و تشعشع و نور ایمان آن بر همه جا تابیده شود.

وی بیان کرد: وظیفه ناحیه جذب، آموزش، سازماندهی، حفظ انسجام، به‌کارگیری آحاد، خدمات دهی، کار فرهنگی، دفاعی، نظامی و امنیتی از وظایف بسیج تعریف شده و همکاری مدیران و اثرگذاران در آن نقش دارد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران تصریح کرد: از شهرقدس تا آزادی قدس شریف باید آماده شد و پیش رفت و این کار شدنی است و با پیروی از ولایت فقیه و پشتوانه الهی می‌توان به سعادت رسید.

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس معرفی شد

به گزارش برگزیده های ایران، آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهدی موعود(عج) شهرستان قدس با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران، امام جمعه شهرستان قدس، جمعی از مسوولین نظامی و انتظامی و بسیجیان عصر امروز در مصلی بزرگ شهرستان قدس برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی از سوی سرتیپ دوم پاسدار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران، از زحمات و تلاش‌های سرهنگ پاسدار حسین حبیبی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس طی مدت ۴ سال خدمت خالصانه، قدردانی و سرگرد پاسدار هادی حفیظی به عنوان فرمانده جدید منصوب شد.

سرهنگ حبیبی در این مراسم بیان کرد: شهرقدس سال‌ها مورد غفلت برخی مسولان شهرستانی، استانی و کشوری قرارگرفته و مردم این شهر لایق خیلی از خدمات هستند که هنوز انجام نشده است.

وی گفت: با تدابیر و رویکرد تحولی که در نظر گرفته شده و با استفاده از ظرفیت‌ها، عناصر مثبت، مولفه‌های قدرت در این شهرستان قدس بسیار است و هم افزایی و استفاده از این‌ها استفاده نشده و طی مدت فعالیت تلاش بر این بود که این مشکلات برطرف شود که با تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی این مسائل رفع خواهد شد.

سرگرد پاسدار هادی حفیظی در ادامه بیان کرد: همه ما در هرلباس و هر مجموعه‌ای که خدمت می کنیم، پاسدار انقلاب اسلامی هستیم و سر سفره انقلاب اسلامی مشغول بوده و برای اعتلای اسلام و انقلاب فعالیت می کنیم.

وی افزود: لازم است با هم افزایی و فعالیت مضاعف از طریق تحولی جدی که در کشور در حال اتفاق است و امیدواریم به فضل الهی شاهد اعتلای اسلام باشیم.

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان قدس با بیان اینکه نهاد مقدس بسیج و مجموعه سپاه در دل بحران‌ها، مشکلات و چالش‌ها بوجود آمد، تصریح کرد: با مرور در این شجره طیبه، بسیج در حوزه‌های مختلف، جنگ سخت و دفاع مقدس و عرصه محرومیت زدایی، علمی، فرهنگی و فناوری به دستاوردهای چشمگیری دست یافت و به‌عنوان نهاد مردمی و انقلابی در نقاط مختلف عالم در حال تکثیر است.

گفتنی است، هادی حفیظی پیش‌از این مسوول سازمان بسیج دانش آموزی و رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان تهران بوده است.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا