اصفهان

ذوب‌آهن همواره بهترین شرایط را برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مهیا کرده است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب‌اهن، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از ظهر امروز  با حضور در ورزشگاه فولادشهر از امکانات این ورزشگاه بازدید کردند و پس از آن در نشستی با مدیران باشگاه ذوب‌آهن حضور یافتند. 

در ابتدای این نشست محمدمهدی رمضانی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن ضمن یادآوری خاطره نائب قهرمانی تیم فوتبال ذوب‌آهن در سال ۲۰۱۰ اظهار کرد: باشگاه ذوب‌آهن با قدمتی ۵۳ ساله در ورزش ایران و فعالیت در رشته‌های مختلف آقایان و بانوان، ۸۵۰ ورزشکار حرفه ای را تحت پوشش خود دارد. 

وی ضمن تقدیر از فدراسیون فوتبال ایران و هیأت فوتبال اصفهان گفت: ذوب‌آهن با کادر حرفه‌ای خود سعی کرده تمام استانداردهای AFC را در ورزشگاه فولادشهر رعایت کند؛ ما تجربه سال‌ها حضور و میزبانی در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را داریم و امیدواریم در مسابقات آتی مد نظر AFC نیز بتوانیم میزبان خوبی باشیم.

لوزانوف پاول، مدیر کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در این نشست از حضور دوباره در فولادشهر اظهار خرسندی کرد و گفت: ما مطمئن هستیم که باشگاه ذوب‌آهن بهترین شرایط را همیشه برای برگزاری مسابقه فراهم می‌کند. این باشگاه سابقه چندین دوره حضور در لیگ قهرمانان را دارد و امیدواریم باز هم شاهد حضور این تیم در آسیا باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا