اخبار روز

رئیسی: پروژه‌های نیمه‌تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود

رئیسی: پروژه‌های نیمه‌تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سمنان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به سمنان در جمع خبرنگاران در فرودگاه سمنان، اظهار داشت: توفیقی است برای من و همکارانم که در استان سمنان حضور داشته باشیم. سمنان استان مردمان متدین و معروف به دین‌مداری و علم و دانش است.

وی با اشاره به برخورداری استان سمنان از دانشمندان، فرهیختگان و ۳۰۰۰ شهید والامقام انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مدافع حرم و امنیت عنوان کرد: لازم است به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادای احترام کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه سمنان استانی با ظرفیت‌های خوب صنعتی، معدنی، کشاورزی و گردشگری است، عنوان کرد: در دور نخست سفر، مصوبات خوبی برای توسعه استان سمنان مصوب شد.

رئیسی با ابراز اینکه مدیران استان سمنان پیگیری‌های خوبی برای اجرای مصوبات نخستین دور از سفر هیئت دولت به این استان داشتند یادآور شد: گام‌های خوبی برای اجرای قانون نهضت ملی مسکن، فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال، و کاهش نرخ بیکاری برداشته شده است.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم توجه خوبی به حل مسئله آب در استان سمنان شده است، تصریح کرد: اما هنوز برای حل مشکل آب استان سمنان در میانه راه هستیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه پروژه‌های آبی برای برخی شهرستان‌ها انجام شده است و در برخی شهرستان‌های دیگر استان سمنان نیز باید انجام شود، خاطرنشان کرد: در سفر دوم به‌دنبال حل مسئله آب در استان سمنان خواهیم بود.

رئیسی ضمن قدردانی از همه مدیران و مسئولان استان سمنان برای پیگیری مصوبات نخستین دور از سفرهای استانی دولت، گفت: همه همت و تلاشمان باید بر این باشد تا کارهای نیمه‌تمام و در دست اقدام و همچنین وعده‌ها اجرایی شود.

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا