خراسان شمالی

رئیس بنیاد مسکن: حضور این نهاد در خراسان شمالی بیشتر از گذشته خواهد بود

به گزارش برگزیده های ایران از بجنورد، اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور پیش از ظهر امروز در آیین بهره برداری از فاز اول منازل مسکونی احداث شده در مناطق زلزله زده استان اظهار کرد: با هماهنگی خوب ایجاد شده در استان بانک های عامل و ادارات مربوطه در مناطق زلزله زده جهت تشکیل پرونده مستقر شدند تا بخشی از دغدغه مردم آسیب دیده کاهش یابد.

وی افزود: استاندار خراسان شمالی با جدیت و پیگیری مستمر به دنبال دریافت اعتبارات و امکانات بیشتر برای تامین نیازهای مردم مناطق زلزله زده است که می توان به پیگیری وی برای دریافت ۸۰۰ قلم لوازم خانگی ضروری از بنیاد مستضعفان اشاره کرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: با توجه به اینکه مسئولیت ساخت مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است بنابراین حضور این نهاد در استان بیشتر از گذشته خواهد بود و تلاش داریم در بحث زیرساخت ها به شاخص اصلی برسیم.

نیکزاد با تاکید براینکه مدیران استان باید بدانند خدمات آنان به مردم ماندگار خواهد بود، افزود: اگر مسئولان ملی به واسطه مشغله کاری حضور کمتری در مناطق زلزله زده استان دارند مردم خراسان شمالی باید بدانند بنده وظیفه دارم با حضور در این مناطق مسائل و مشکلات را بررسی و به هیات دولت انعکاس دهم.

انتهای پیام/ن


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا