Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
رئیس جدید بسیج دانشجویی دانشگاه مهاجر معرفی شد - خبرگزاری برگزیده های ایران
اصفهان

رئیس جدید بسیج دانشجویی دانشگاه مهاجر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، مراسم تکریم و معارفه مسؤول بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسؤولان دانشکده فنی شهید مهاجر و نهاد معظم رهبری و مسؤولان ناحیه بسیج دانشجویی برگزار شد، ابتدا محسن دوازده امامی، رئیس دانشگاه، ضمن تبریک هفته بسیج به جایگاه و نقش مهم بسیج دانشجویی در دانشگاه، به لزوم همکاری و هم‌افزایی ظرفیت‌های بسیج دانشجویی در خصوص ارتباط دانشجویان با صنعت پرداخت.

در ادامه این مراسم، مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به نقش بسیج دانشجویی در دانشکده و لزوم ارتباط بسیج با دانشجویان و اهمیت کادر سازی در بسیج دانشجویی پرداخت.

نادرالاصل مسؤول قرارگاه شهید خرازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان به تبیین ظرفیت‌ها و اقدامات گسترده بسیج دانشجویی در عرصه‌های تخصصی و مسأله محور پرداختند.

پورآذر مسؤول اسبق بسیج دانشجویی ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و روز تشکیل بسیج دانشجویی، از حمایت‌های ناحیه بسیج دانشجویی و مسؤولان دانشگاه و نهاد معظم رهبری تقدیر و تشکر کرد و سپس گزارشی از عملکرد گذشته بسیج دانشجویی بیان کردند و توضیحاتی در مورد برنامه یکساله بسیج دانشجویی با محوریت ارتباط دانشجویان با صنعت ارائه داد.

خوش‌اخلاق مسؤول جدید بسیج دانشجویی نیز در این مراسم اظهار داشت: جوانان در طلایی‌ترین و حساس‌ترین زمان زندگی به سر می‌برند و نباید عمر خود را به بطالت بگذرانیم، چرا که شهدای مدافع حرمی داریم که هم سن ما هستند و باید به گونه ای عمل کنیم که مدیون خون شهدا نشویم.

در پایان مراسم نیز از زحمات پورآذر تقدیر و خوش اخلاق به عنوان مسؤول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید مهاجر اصفهان معرفی شد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا