اخبار روز

رئیس جمهور وارد بیرجند شد + برنامه‌ها

رئیس جمهور وارد بیرجند شد + برنامه‌ها

– اخبار استانها –

به‌گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از بیرجند، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی دقایقی قبل همزمان با اربعین حسینی وارد فرودگاه شهید کاوه بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی شد.

رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگه از سوی مسئولان استان مورد استقبال قرار گرفت این سومین سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی است که با هدف بررسی شرایط در این استان و همچنین همراهی و حضور در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی استان انجام می‌شود.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده  با حضور آیت الله رئیسی  عملیات اجرایی طرح راه آهن نهبندان – بیرجند – قاین – یونسی که در دولت سیزدهم تامین اعتبار شده امروز رسماً  آغاز می‌شود تا طرح راه آهن زاهدان – بیرجند – مشهد مقدس در حوزه جغرافیایی خراسان جنوبی پس از سال‌ها انتظار مردم این دیار به مرحله اجرا برسد.

این سفر یک روزه به گفته استاندار خراسان جنوبی، سفری غیررسمی، معنوی و مردمی است که بدونورود رئیس جمهور به خراسان جنوبی همراهی وزرا انجام می‌شود.

رئیس جمهور تا دقایقی دیگر، عملیات اجرایی طرح راه آهن نهبندان – بیرجند – قاین- یونسی را آغاز می‌کند تا پیمانکاران این طرح، کار خود را همزمان در ۱۳ قطعه شروع کنند.

آقای رئیسی پس از آن، در اجتماع دلدادگان اربعین حسینی در آستان امامزادگان باقریه بیرجند حضور می یابد و سخنرانی خواهد کرد.

سفر به شهرستان درمیان و دیدار با برادران اهل تسنن و تشیع برنامه بعدی وی است.

حضور در مصلای شهر فردوس و همچنین دیدار با نخبگان و روحانیون در بیرجند برنامه‌های عصرگاهی سفر آقای رئیسی خواهد بود.

آیت الله رئیسی امروز در سفر به خراسان جنوبی، با حضور در جمع راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی از میدان آزادی تا امامزادگان باقریه بیرجند، در تجمع جاماندگان حسینی در محل امامزادگان این شهر سخنرانی دارد.

در این سفر همچنین عملیات اجرایی طرح راه آهن نهبندان – بیرجند – قاین- یونسی هم با حضور آیت الله رئیسی آغاز شود.

دیدار با مردم ، نخبگان، ائمه جمعه، علما و طلاب انقلابی شهرستانهای فردوس ودرمیان خراسان جنوبی از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهوری به خراسان جنوبی است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا