اخبار روز

رئیس جمهور وارد کردستان شد + برنامه‌ها

رئیس جمهور وارد کردستان شد + برنامه‌ها

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان به همراه اعضای هیئت دولت صبح امروز به منظور سفری دو روزه وارد استان کردستان شد.

رئیس‌جمهور در بدو ورود به فرودگاه سنندج، مورد استقبال نماینده ولی‌فقیه، استاندار و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت.

ماموستا سیدمحسن حسینی، عالم اهل‌سنت در استقبال از آیت‌الله رئیسی، ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی اظهار داشت: در هر سفری که به استان آمده‌اید خیر و برکت بوده است. یقینا این سفر نیز در ادامه سفر قبلی شاهد خبرهای خوبی خواهیم بود.

وی با قدردانی از عملکرد دولت گفت: در گذشته برخی‌ها از کردستان به‌عنوان یک پله برای خود استفاده می‌کردند که رویکرد دولت سیزدهم به این سوءاستفاده‌ها پایان داد، گفت: 

عالم برجسته اهل‌سنت افزود: دولت سیزدهم به نیروهای توانمند بومی توجه کرده و با بهره‌گیری از ظرفیت آنها، بستر توسعه این استان را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: امروز دیگر مردم کردستان و این استان نه تنها پله‌ای برای ترقی برخی افراد نیست بلکه افرادی که در بدنه مدیریتی این استان قرار گرفته‌اند، خود پله‌های پیشرفت این استان هستند.

امام جمعه اهل سنت کامیاران گفت: نگاه بومی‌گزینی و بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای توانمند و متخصص بومی در راس دولت مردمی در کردستان قابل تقدیر است که بستر توسعه و تداوم اندیشه و رویکرد خدمتگزاری رئیس‌جمهور در این استان را فراهم کرده است.

دیدار مردمی رئیس‌جمهور برابر برنامه‌ریزی‌ها، ساعت ۹ صبح امروز پنج‌شنبه ۱۱ آبان ماه در میدان آزادی سنندج خواهد بود.

همچنین بهره‌برداری از پروژه راه‌آهن همدان-سنندج، فرودگاه سقز، سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفری بانه، افتتاح سد چراغ ویس سقز و امیرآباد رمشت کامیاران، تصفیه‌خانه دیواندره و تبدیل ۲۷۰۰ هکتار از اراضی سد پایاب گاران مریوان از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهور در کردستان است.

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، نخبگان، فعالان سیاسی و فرهنگی و شرکت در شورای توسعه و اداری استان از دیگر برنامه‌های حضور دو روزه رئیس‌جمهور در کردستان است.

به گفته استاندار کردستان، ۱۴ هزار میلیار تومان مصوبه برای سفر دوم ریاست جمهوری به کردستان پیش‌بینی شده است.

همچنین در این سفر تعدادی از اعضای هیئت دولت، رئیس‌جمهور را همراهی و در شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

/۴۸۱/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا