لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان: برای انتصابم به هیچ نماینده‌ای متوسل نشدم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، بهرام دلفان در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به نکته متفاوت دولت جدید، اظهار کرد: در دولت جدید رویکرد انتصاب و انتخاب مدیران بومی است و این نگاه ارزشمند است.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان  نگاه متوازن به همه بخش‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد، آموزش و پژوهش هم به اندازه درمان مهم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: حوزه پژوهش نقاط قوت کشورها است، بنابراین نباید از این بخش غافل نشویم و سهم پژوهش را باید پرداخت کنیم زیرا در غیر اینصورت جوابگوی مشکلات نخواهیم بود.

دلفان در ادامه با اشاره اینکه من برای سکانداری دانشگاه به هیچ نماینده‌ای متوسل نشدم، گفت: من با هیچ نماینده‌ی تماس نگرفتم و انتخاب من بر اساس تصمیم دولت بود، پس از انتخاب از من خواستند که احترامی بگذارم و با نمایندگان تماس بگیرم.

وی تاکید کرد: من به جز دولت با نگاه هیچ کس انتخاب نشدم، سعی می‌کنم امیدی که با انتخاب من ایجاد شده خراب نکنم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: خاستگاه من آموزشی پژوهشی است و به دنبال این هستم که دانشگاه را  دسته سه و چهار ارتقائ دهم که مشکلات مردم را پیش بینی و حل کند.

دلفان با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیران سلامت، عنوان کرد: علاوه بر استفاده از ظرفیت خیران ، موضوع پسماند سموم و فلزات سنگین را به طور جد پیگیری می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه حوزه سلامت در اشتغال‌زایی نقش پررنگی دارد،افزود: من می‌خواهم روی این موضوع با کمک نمایندگان تمرکز کنم، البته باید بستر فرهنگی این کار ایجاد شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: وابسته به افراد نباشیم و از حاشیه‌ها دوری کنیم و  با روحیه علمی و بسییحی یک قدم  دانشگاه را جلو ببریم.

دلفان تاکید کرد: قول می‌دهم عدالت، انصاف و برخورد خوب را سرلوحه کار خود قرار دهم و از بازی‌های سیاسی و حاشیه‌ها به دور باشیم.

وی در پایان صحبت‌های خود به بدهی ۶۵۰ میلیارد تومانی دانشگاه اشاره کرد و افزود: ۶۵۰ میلیارد تومان رقم زیادی است که باید کمک شود زیرا رقم کم نیست.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا