اصفهان

رئیس دفتر ریاست، امور حقوقی و روابط عمومی دانشگاه اصفهان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان طی حکمی سید روح‌اله موسویان  را به عنوان رئیس دفتر ریاست، امور حقوقی و روابط عمومی دانشگاه منصوب کرد.

وی در این حکم آورده است: احتراماٌ، نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند اجرایی که در شما سراغ دارم، به موجب این حکم به سمت رئیس دفتر ریاست، امور حقوقی و روابط عمومی دانشگاه منصوب می‌شوید.

نظر به اینکه حوزه ریاست علاوه بر دارا بودن چندین واحد و اداره در زیر مجموعه خود، مسؤولیت ایجاد هماهنگی و تقویت تعامل هرچه بیشتر بین معاونت‌های دانشگاه و نظارت بر دانشکده‌ها را عهده‌دار است، امید است که با اتکال به قدرت لایزال الهی در تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف و ماموریت‌های سازمانی موفق بوده و با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های دانشگاه، همکاری و هم‌افزایی اساتید، کارکنان و دانشجویان، با حسن تدبیر نسبت به پیشبرد این امور به نحو شایسته همت کنید.

در پایان این حکم آورده شده است: بدیهی است به استناد این حکم حضرتعالی نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه در امور اجرایی واحدهای حوزه ریاست بوده و با عضویت در هیئت رئیسه دانشگاه مسؤولیت دبیری این هیأت نیز بر عهده شما خواهد بود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا