ایلام

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع): دشمنان مذهب تشیع و مهدویت را نشانه گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز آیت‌الله محمدحسن اختری رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در اجلاسیه طلاب و روحانیون کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام گفت: دشمنان مذهب تشیع و مهدویت را نشانه گرفته‌اند که در این راستا بایستی روحانیون پای کار بیایند و توطئه‌ها را خنثی کنند.

وی افزود: شهادت سید عباس موسوی و فتحی شقاقی باعث اتحاد و انسجام ملت مبارز فلسطین و لبنان شد و اسرائیل دیگر توان مقابله با آنها را ندارد.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه یکی از اهداف دشمنان تخریب مهدویت و ایجاد انحراف در این موضوع مهم است گفت: مقابله با این انحرافات و مدعیان دروغین بر عهده روحیانیون و جامعه شیعه است.

آیت‌الله اختری با بیان اینکه مردم استان ایلام در جنگ تحمیلی نیز با وجود سختی فراوان با رهبری‌های آیت الله حیدری ایلامی ایستادگی کردند، اضافه‌کرد: علما در میدان نبرد حضور داشته و همین امر سبب شد عشایر غیور و مردم سلحشور این استان تن به تسلیم شدن ندهند و شجاعانه در برابر رژیم بعثی مقاومت کنند.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیون امروز باید در چند جبهه فعالیت کنند که مهم‌ترین آنها جبهه دشمنان آشکار، جبهه گروه‌های تکفیری و جبهه خطوط انحرافی داخل مکتب شیعه است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا