کرمان

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا: پلیس با همه وجود در خدمت مردم است

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد یاران «نکوداشت شهیدان توسنگ، خدادادی، شیرخانی و سایر شهدای نیروی انتظامی استان کرمان» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته بسیج اظهار داشت: فرهنگ جهاد و شهادت به یمن وجود امام راحل و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری پا برجاست.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی عنوان کرد: این شهیدان نمونه‌ای از زنده بودن فرهنگ جهاد و شهادت در جای جای این کشور را نشان می‌دهد و فرهنگ شهادت می‌تواند کشور را در شرایط سخت تحریم به جلو ببرد و یقینا خدای جبهه‌، خدای پشت جبهه هم هست.

وی عنوان کرد: نکوداشت شهید یعنی نکوداشت ارزش‌های شهید، زیرا او همه وجود و سرمایه خود را مخلص تقدیم خدای متعال کرده است و همچنین نکوداشت شهدا یادآوری ارزش‌ها است که در صدر آنها امنیت قرار دارد.

ادیانی بیان داشت: نیروی انتظامی برای آسایش و امنیت کشور با همه وجود خود در خدمت مردم است و  به ملت ایران می‌گویم فرزندان شما مجاهدانی هستند که همه وجود خودشان را برای امنیت شما فدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با هدایت‌های گام به گام رهبر معظم انقلاب یک نیروی بصیر، انقلابی، مردمی، مجاهد و … است و با این نکته جهادی و فرهنگی می‌توان مشکل را برطرف کرد و دشمن را سرجایش خود نشاند .

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان نیز ولایتمداری را اولین شاخصه سه شهید اخیر ناجا در کرمان شهیدان توسنگ، خداددادی و شیرخانی دانست وخاطرنشان کرد: ما برای امنیت مردم کشورمان تا آخرین قطره خون خود در مقابل افرادی که قصد اختلال در امنتی کشور را داشته باشند، می‌ایستیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا