Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
رئیس عقیدتی نزاجا: فرهنگ اسلامی با همکاری بسیج تقویت می‌شود - خبرگزاری برگزیده های ایران
کرمان

رئیس عقیدتی نزاجا: فرهنگ اسلامی با همکاری بسیج تقویت می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، حجت‌الاسلام صالحی‌نسب عصر امروز در همایش تجلیل از فرماندهان موفق  پایگاه‌های بسیج کرمان که به همت پایگاه بسیج شهید وجدانی شهرک هوانیروز کرمان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج یاد و خاطره شهدای بسیج به ویژه شهید حاج‌قاسم سلیمانی را گرامیداشت.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه بسیجیان از جمله مددکاران همیشه حاضر در صحنه هستند که می‌شود با همکاری آنان به تقویت فرهنگ اسلامی و فرهنگ ناب بسیجی پرداخت، افزود: پایگاه بسیج شهرک سازمانی هوانیروز کرمان به‌عنوان پرچم‌دار این موضوع است.

 

وی با اشاره به درآمیختگی ویژگی‌های فرهنگ انتظار با شاخصه‌های معین شده برای بسیج از جمله اهمیت به معنویت، امید، هزینه کردن به معنای ایثار و فداکاری، اصلاح اخلاق و رفتار و احساس حضور اشاره کرد، بیان داشت: ویژگی‌های یک بسیجی واقعی با ویژگی یک منتظر امام زمان(عج) وجه اشتراک بسیار دارد.

صالحی‌نسب با اشاره به راهبرد جمهوری اسلامی ایران در تغییر معادلات منطقه افزود: اولین راهبرد جمهوری اسلامی ایران تکیه بر عنصر مقاومت در برابر استکبار است و هر ملت باعزت با مقاومت در برابر زورگویی و تهدیدات دشمن ضمن نگهداشتن هویت خود موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود.

وی دومین راهبرد را جهت‌دهی بیداری اسلامی به سمت اسلام ناب محمدی(ص) دانست و اظهار کرد: ویژگی‌های رفتاری جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی باعث انتشار این سمت و سو شده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با اشاره به مصداق‌های شکست آمریکا در منطقه گفت: نرسیدن آمریکا به اهداف خود، عدم توفیق آمریکا در تغییر دولت سوریه و مقاومت کشورهای مختلف که از ویژگی‌های ضد استکباری ایران در مقابل آمریکا استفاده کردند از جمله این مصداق‌ها است.

 

صالحی‌نسب دلیل پیشی گرفتن سیاست‌های ایران از مصر را مبارزه با زورگویان بین‌المللی در مقابل تسلیم و سازش با آنها دانست و خاطرنشان کرد: رهبری و وحدت بین جامعه نتیجه آن قدرت منطقه‌ای و جهانی شدن ایران بود که این کشور را به خطه‌ای امن و باثبات تبدیل کرده است و این نتیجه اندیشه مقاومت بسیج‌گونه ملت ایران است که دلاورانه روبه‌روی تحریم چندین ساله ابرقدرت‌های جهان، ایستاده‌اند.

بسیج را در ارتش بومی‌سازی کردیم

امیر اعتماد‌زاده فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان نیز عنوان کرد: امروز ارتش، معنویت‌محور است یعنی تفکر و روحیه بسیجی و فرهنگ عاشورا بین همه مدیران و فرماندهان ما غالب است و این باعث شده تحریم‌ها هیچ‌گونه تاثیری روی بدنه ارتش نگذارد.

وی اظهار داشت: ما بسیج را در ارتش بومی‌سازی کردیم و از آن به‌عنوان مدیریت جهادی یاد می‌کنیم، مدیریت جهادی یعنی نگاه فرا سازمانی با دست خالی و ما امروز با دست خالی کارهای بزرگی را انجام می‌دهیم.

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان با بیان اینکه طرح‌های لبیک و مصباح هم برگرفته شده از همین فرهنگ معنویت‌محور و تفکر بسیجی است، گفت: امروز در تمام کوی‌های سازمانی ارتش پایگاه بسیج داریم.

 

پایگاه مقاومت شهرک هوانیروز موفق‌ترین پایگاه بسیج در سطح کشور

علیرضا میرزایی فرمانده بسیج هوانیروز کرمان نیز با بیان اینکه امروز مهمترین وظیفه‌ای را که بسیج دنبال می‌کند تربیت ۸ میلیون جوان مومن انقلابی است، اظهار داشت: مؤلفه و شاخصه‌های تربیتی ما هم برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است،

وی عنوان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری این گام دوم، انقلاب را به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت است، می‌رساند و امروز ما بسیجیان، پایگاه را مطابق با علاقه و استعدادی که دارند در عرصه‌های ۹گانه سند انتظار بسیج سازماندهی، آموزش و در ماموریت‌ها  به‌کارگیری می‌کنیم.

فرمانده بسیج هوانیروز کرمان افزود: با استفاده از همین راهبرد و حمایت‌های بی‌دریغ سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و سازمان بسیج موجب شد در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر و دومین جشنواره اسوه سازمان بسیج، پایگاه مقاومت شهید وجدانی شهرک هوانیروز به‌عنوان موفق‌ترین پایگاه بسیج در سطح کشور برگزیده شود.

به گزارش فارس در این مراسم از فرماندهان موفق بسیج کرمان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا