مرکزی

رابط سازمان اوج در استان مرکزی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، محمدرضا حاج محمدحسینی به عنوان رابط سازمان هنری رسانه‌ای اوج در استان مرکزی معرفی شد. 

با توجه به اهمیت گسترش انتشار تولیدات رسانه‌ای و همچنین ارتباط گیری هرچه بهتر هنرمندان استان مرکزی با سازمان هنری و رسانه‌ای اوج ، محمدرضا حاج محمدحسینی به عنوان رابط جدید سازمان هنری رسانه‌ای اوج در استان مرکزی معرفی شد. 

سازمان هنری رسانه‌ای اوج در تلاش است تا با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در استان‌ها و همکاری رابطین فعال خود، اقدام به رصد، شناسایی و شتابدهی استعدادها در حوزه فرهنگ و هنر کند.

 تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های داستانی، مستند و نماهنگ و همچنین همکاری با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف چون شبکه افق، شبکه مستند، سازمان اوج، حوزه هنری انقلاب اسلامی، شبکه آفتاب، ستاد عالی کانون‌های مساجد و… بخشی از سوابق محمد حاج‌محمد حسینی است.

از جمله آثار وی می‌توان به مستند نان گزیده‌های ۱و۲، مستند مریم بانو، داستانی برزخ، مستند گل‌آلود، مستند درمانراه، مستند آتش در اختیار، داستانی بی‌مبالات، نماهنگ کلید لبخند، مستند فتح دنیا، مستند دیار امیر و… اشاره کرد که برخی از آن‌ها در جشنواره‌هایی چون عمار و سینمای جوان، جشنواره حوزه هنری و… دارای رتبه‌های مختلف و جایزه ویژه هیئت داوران شده‌اند که از جمله موفق‌ترین آثار وی می‌توان به مستندهای اقتصاد، اجتماعی، سیاسی و امنیتی نان گزیده‌های ۱و۲ اشاره کرد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا