اخبار ورزشی

رادوشویچ: فعلاً پولی به دستم نرسیده است!

رادوشویچ: فعلاً پولی به دستم نرسیده است!

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، باشگاه پرسپولیس که همواره با مشکلات عدیده مالی مواجه است، این روزها باید قسط سوم و ۲۰۰ هزار یورویی مطالبات بوژیدار رادوشویچ را به حساب این بازیکن واریز کند، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

توضیح معاون سازمان خصوصی‌سازی درباره نامه به باشگاه پرسپولیس و ورود به قرارداد نکونام

البته به گفته رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، این مبلغ از سوی این باشگاه تأمین شده و مراحل انتقال آن در حال انجام است، اما تاکنون پولی به حساب رادوشویچ واریز نشده است.

طبق توافق باشگاه پرسپولیس و رادوشویچ، این باشگاه قرار بود مطالبات ۸۰۰ هزار یورویی دروازه‌بان کروات خود را در چهار قسط پرداخت کند که دو قسط آن در چند ماه گذشته پرداخت شده و موعد قسط سوم نیز اکنون فرا رسیده است. در صورت عدم واریز به موقع قسط‌های رادوشویچ، باشگاه پرسپولیس مبلغ ۲۰۰ هزار یورو دیگر جریمه خواهد شد.

بوژیدار رادوشویچ در گفت‌و‌گو با برگزیده های ایران در واکنش به این اتفاق گفت: تا این لحظه پولی به حساب من نیامده است و خبری از روند اتفاقات ندارم.

وی درباره اینکه آیا تماسی از سوی باشگاه پرسپولیس با او برقرار شده است و اطلاعی از روند انتقال پول دارد یا خیر، تصریح کرد: خیر، من ارتباطی با باشگاه ندارم و با کسی هم صحبت نکردم. نمی‌دانم این پروسه در چه مرحله‌ای قرار دارد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا