سمنان

رانندگان تاکسی پیشتاز مهمانداری سمنان در مسیر راه ابریشم باشند/به خط شدن تاکسی های سمنان در مسیر راه ابریشم

رانندگان تاکسی پیشتاز مهمانداری سمنان در مسیر راه ابریشم باشند/به خط شدن تاکسی های سمنان در مسیر راه ابریشم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان ،حسین موسوی رئیس شورای شهرستان سمنان و دیگر اعضای شورا از رانندگان تاکسی خواستار پیشتاز بودن در مهمانداری از گردشگران و شناساندن بهتر شهر تاریخی سمنان به زائران و مسافران و همچنین معرفی اقامتگاه های شهر سمنان به مهمانان شدند.

رئیس شورای شهرستان سمنان بر تاثیرات مهم حمل و نقل عمومی و برخورد رانندگان با گردشگران در سطح بین المللی تاکید کرد و در همین راستا توضیحاتی را از سفری که به شهرهای سمرقند،بخارا وحضور در نمایشگاه گردشگری راه ابریشم تاشکند داشت ارائه داد و گفت: از آنجا که سمنان به عنوان نماینده شهرهای ایران در اتحادیه شهرهای راه ابریشم پرچم دار شده است در نوروز سال جاری گردشگران بیشتری از داخل و خارج از کشور را به خود خواهد دید و رانندگان تاکسی نقش بسیار مهمی در استقبال از آنها دارند.

حسین موسوی افزود: شهروندان سمنان از جمله رانندگان و همچنین اقشار دیگر در هر جایگاهی مهماندار شهرمان باشیم تا بتوانیم کسب عنوان بین المللی راه ابریشم را هر چه بهتر ثابت کنیم و رضایت و حضور هر چه بیشتر گردشگران نه تنها بر اقتصاد تاکسی‌ها تاثیر می گذارد بلکه در ادامه می تواند در پویایی مسافران فرودگاه سمنان نیز تاثیر گذار باشد.

وی تاکید کرد:کسب عنوان سمنان نماینده ایران در اتحادیه شهرهای راه ابریشم یک فرصت است تا بر امکانات شهری از زیبایی بوستان ها تا تولید و صنعت را در بر بگیرد و مزایای آن شامل تک تک شهروندان باشد. در ادامه بخوانید:

رئیس شورای شهر سمنان : مشوق هایی برای رانندگانی که در مسیر راه ابریشم قدم بردارند تعیین می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: رانندگان تاکسی پیشانی مهمان نوازی در شهر هستند و برای رانندگانی که در مسیر راه ابریشم اقدامات و پیشنهادات خلاقانه ای داشته باشند مشوق هایی در نظر گرفته می شود.

علی همتی در نشست شورای شهرستان سمنان با رانندگان تاکسی بیان کرد: همه نیاز به آموزش داریم و رانندگان نیز با هر سابقه ای تلاش کنید در کلاس های آموزشی که سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری برگزار می کند شرکت کنید.

وی تاکید کرد: سمنان شهری تاریخی است و ظرفیت ها و جاذبه های بسیاری را در خود جای داده است و رانندگان تاکسی باید در این راستا اطلاعات خود را تقویت کردهتا هدایت بهتری به مسافران برای دیدن جاذبه ها و همچنین اقامت در هتل و اقامتگاه ها داشته باشند.

رضا صباغیان عضو شورای شهر سمنان نیز با تاکید بر شبانه روزی بودن و سختی های شغل رانندگان تاکسی گفت: سختی کار رانندگان بر کسی پوشیده نیست و حمایت هایی نیز در این راستا از سوی شورای شهر انجام می‌شود.

وی افزود: زمانی که شهر سمنان از یک معبر تبدیل به یک مقصد گردشگری شود؛ رانندگان با مسافران بیشتری روبرو خواهند شد و این مساله باید انگیزه ای باشد تا تاکسی داران به مانند همیشه در میهمان نوازی از گردشگران پیشتاز باشند.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا