سلامت

راه‌های درمان یک اختلال جنسی مردانه

راه‌های درمان یک اختلال جنسی مردانه

به گزارش گروه سلامت برگزیده های ایران، در این بسته سلامت متخصصان درباره عوارض ضربه به چشم و همچنین راه‌های درمان اختلال نعوظ در مردان توضیح می‌دهند.

عوارض خطرناک ضربه به چشم؛ برخورد جسم خارجی و صدمات غیرقابل جبران!

دکتر کاوه فداکار، جراح و فوق تخصص شبکیه چشم با بیان اینکه ضربه به چشم می تواند عوارض جدی و خطرناکی از جمله آسیب به قرنیه و یا جدا شدن شبکیه و از دست دادن بینایی را بدنبال داشته باشد، می افزاید: در تمام مواردی که جسم خارجی به سوی چشم پرتاب می شود یا ضربه ای به چشم وارد می شود ، بررسی سریع و دقیق توسط متخصص چشم ضروری است . ضروری است در صورت وارد شدن جسم خارجی به چشم از شستشو و یا ریختن قطره درون جشم پرهیز شود و فقط برای هر نوع درمان به متخصص چشم در کوتاه ترین زمان مراجعه شود.

راه‌های درمان اختلال نعوظ در مردان چیست؟

دکتر سلمان اسلامی، جراح کلیه و مجاری ادراری با اشاره به اینکه بسیاری از مردان با افزایش سن و بروز بیماری های زمینه ای مثل دیابت دچار اختلال نعوظ می شوند، می افزاید: برای درمان اختلال نعوظ می توان از روش های مختلف از جمله کاهش وزن ، ترک دخانیات ، مصرف دارو و تزریق داروهایی داخل آلت تناسلی بهره گرفت.اگر این روش ها موثر نباشد می توان با جراحی و کار گذاشتن پروتز داخل آلت تناسلی این مشکل را درمان کرد.

۲۳۳۲۳۳

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا