کهگیلویه و بویراحمد

راهپیمایی خودرویی ۱۳ آبان در دهدشت برگزار می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از کهگیلویه، نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان امروز با حضور امام جمعه و مدیران دستگاه‌ها برگزار و برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان تصمیم‌گیری شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این مراسم با اشاره به رویدادهای مهم ۱۳ آبان در مقاطع گوناگون اظهار داشت: ۱۳ آبان در سه مقطع آبستن حوادث بود امام راحل از آن به یوم‌الله نام بردند.

امام جمعه دهدشت گفت: این مناسبت بنا به اهمیت و جایگاهی که دارد در تاریخ ماندگار شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با بیان اینکه به نظر می‌رسد در تبیین تاریخ شفاهی و غیر شفاهی ضعیف عمل شده است، تأکید کرد: امروز تکلیف داریم تاریخ را برای نسل نوجوان و جوان بیان کنیم.

وی رسالت آموزش و پرورش را در این خصوص سنگین خواند و با بیان اینکه تاریخ هویت و شناسنامه هر جامعه است،گفت: هر جامعه‌ای که هویت تاریخی خود را نداند یا بخواهد کنار بزند ضربه خواهد خورد.

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب گفت: مطابق دستورالعمل ابلاغی و متناسب با شرایط کرونایی مراسم یوم الله ۱۳ آبان گرامی داشته می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده مراسم ۱۳ آبان تجمعی است اما دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا باید جدی گرفته شود.

وی از برگزاری مراسم تجمع در مصلای امام خمینی دهدشت خبر داد و افزود: پس از پایان مراسم رژه خودرویی به سمت گلزار شهدا برگزار و شرکت کنندگان با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت خواهند داشت.

همچنین گنجی‌پور مدیر آموزش و پرورش دهدشت با بیان اینکه انتظار داشتیم بعد از ۲ سال راهپیمایی باشکوه در ۱۳ آبان داشته باشیم،گفت: شرایط کرونایی باز هم اجازه چنین مراسمی را از ما گرفت.

وی اضافه کرد: عوامل برگزاری مراسم ۱۳ آبان اعم از مجری، قاری و… به دانش‌آموزان واگذار می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا