سمنان

راهکار مقابله با بحران کم‌آبی سمنان چیست؟/ آمادگی ۳ سرمایه‌گذار برای احیای برخی صنایع سمنان

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی عصر امروز در سیصد و بیستمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: از تمامی علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران در سراسر کشور، به‌منظور راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد استان دعوت به عمل می‌آورم.

وی افزود: سه سرمایه‌گذار برای احیا و راه‌اندازی مجدد برخی واحدهای صنعتی استان سمنان اعلام آمادگی کردند و مقدمات مرتبط با این مقوله به انجام رسیده است.‌

استاندار سمنان عنوان کرد: از مدیران عامل بانک‌ها به‌واسطه همکاری با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تشکر و قدردانی کرده و انتظار دارم با هدف گره‌گشایی و رفع مشکلات تولید و صنعت، امور استان را به‌صورت ویژه پیگیری کنند.

هاشمی بیان کرد: استان سمنان با بحران شدید کم‌آبی مواجه است و بنابراین به‌منظور مدیریت منابع آبی استان، افزایش مجتمع‌های گلخانه‌ای، اجرای سیستم‌های تحت فشار و روش‌های نوین آبیاری مورد تأکید است.

وی افزود: در شرایط فعلی فرصت برای کار کردن فراهم است، از مدیران استان سمنان می‌خواهم از این فرصت طلایی استفاده کنند.

استاندار سمنان اظهار کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی موفقی در شهرستان مهدی‌شهر فعالیت دارند و ما امیدواریم با رفع موانع تولید، شاهد گسترش و رشد نظیر این واحدها در سطح استان و به‌ویژه شهرستان مهدی‌شهر باشیم.‌

عبدالرضا میقانی، فرماندار مهدی‌شهر نیز در این جلسه بیان کرد: طی ۵۰ روز گذشته از زمان تصدی مسؤولیت استانداری سمنان، برای پنجمین بار میزبان استاندار سمنان در شهرستان مهدی‌شهر هستیم.

وی گفت: شهرستان مهدی‌شهر به واسطه حضور ایل سنگسری علاوه بر دارا بودن ظرفیت‌های متنوع اقتصادی، گردشگری و  دیگر ظرفیت ها به عنوان یک منطقه دامپروری شناخته می‌شود.

فرماندار مهدی‌شهر گفت: در سفر ریاست جمهور به شهرستان مهدی‌شهر، دستورات ویژه‌ای توسط رئیس جمهور در راستای احیای کارخانه پاکریس صادر شد که از وی صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا