آذربایجان غربی

راه‌اندازی اتاق‌های عمل بیمارستان آیت‌الله خویی (ره) خوی

محمد ارزنلو در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به تکمیل بخش های آموزش و درمانی بیمارستان آیت الله خویی (ره) اظهار داشت: با توجه به فروکش کردن همه‌گیری ویروس کرونا در کشور و به طبع آن در شهرستان خوی و با عنایت به کارشناسی‌هایی که برای استقرار بخش‌های تخصصی بیمارستان‌های تابعه دانشکده علوم پزشکی خوی در  طول یک سال گذشته انجام شده بود، فاز اول این طرح کارشناسی در بیمارستان آیت‌الله خویی (ره) به مرحله اجرا در آمد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی خوی  افورد: در این فاز اتاق‌های عمل گوش، حلق و بینی، ارولوژی و چشم در بیمارستان آموزشی و درمانی آیت‌الله خویی(ره) شهرستان خوی جهت خدمات دهی به مردم و  دانشجویان دانکشده علوم پزشکی راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: با افتتاح این اتاق‌های عمل مردم می‌توانند از خدماتی بهتر و با کیفیت بالاتر بهره‌مند شوند و از طرفی مشکل دانش‌جویان این دانشکده که از داشتن فضای آموزشی برای رشته اتاق عمل بی‌بهره بودند، حل شده است .

ارزنلو بیان داشت: در این کار کارشناسی چینش جدید بخش‌ها، آیتم‌هایی نظیر دسترسی آسان مردم، تکمیل زیر ساخت‌های بیمارستان‌ها و تکمیل بخش‌های بستری مد نظر قرار گرفته است و  امیدواریم که فازهای دوم و سوم ساماندهی بخش‌های بستری به تناسب آماده‌سازی زیر ساخت‌ها در آینده‌ای نزدیک انجام شود.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا