البرز

راه‌اندازی سامانه امداد هوشمند و کارآمد درالبرز

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه سامانه امداد هوشمند و کارآمد باهدف بهبود مدیریت خدمات ایجادشده است، گفت: صحت‌سنجی و به‌روزرسانی اطلاعات فردی، پالایش اطلاعات مددجویان، دسترسی آسان به سامانه، مراجعه نکردن به امداد و رایگان بودن ثبت درخواست خدمات، بخشی از مزایای این سامانه است.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز بابیان اینکه مددجویان می‌توانند از طریق آدرس soha.emdad.ir وارد سامانه امداد هوشمند شده و نسبت به ثبت‌نام و درج اطلاعات اقدام کنند. تصریح کرد: جهت ثبت اطلاعات‌پایه برای ورود به سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد داشتن کد ملی، کد پستی و شماره موبایل به نام مسئول خانوار الزامی می‌باشد.

محمدی فرد بهره‌مندی از ظرفیت دهیاران، شوراهای روستا، بخش و شهر، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی، بسیج و … برای اطلاع‌رسانی به مددجویان نسبت به در اختیار داشتن شماره تلفن همراه معتبر به نام سرپرست و کد پستی معتبر و همخوان با محل سکونت و امکان ثبت برخی از اطلاعات فردی و خانواری در سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد در قالب خود اظهاری را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام/ج/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا