خراسان شمالی

راه‌اندازی سامانه امداد هوشمند و کارآمد درخراسان شمالی

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اعلام راه‌اندازی سامانه امداد هوشمند و کارآمد در استان اظهارکرد: این طرح باهدف بهبود و مدیریت خدمات سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجادشده است.

وی افزود: ارائه خدمات به محرومین و نیازمندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پالایش اطلاعات مددجویان، دسترسی آسان به سامانه، مراجعه نکردن به امداد و رایگان بودن ثبت درخواست خدمات، بخشی از مزایای این سامانه است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی زمان فعال‌سازی این سامانه را از ششم آذرماه سال جاری عنوان و تصریح کرد: در این طرح مددجویان با مراجعه به سامانه e.emdad.ir با استفاده از کد ملی خود، درخواستشان را ثبت می‌کنند تا مددکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درخواستشان رسیدگی کنند.

وی به مزایای اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: کاهش مراجعات مددجویان به ادارات کمیته امداد، چابک شدن فرآیندها، حفظ کرامت مددجویان و خدمت‌رسانی سریع‌تر به خانواده‌های نیازمند ازجمله مزایای اجرای این طرح است.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: مددجویان می‌توانند برای دریافت خدمات درمان، اشتغال، مسکن، جهیزیه و ملزومات آموزشی نیازمندان به سامانه امداد هوشمند و کارآمد مراجعه کنند.

الهی راد به بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در امداد در راستای اجرای این طرح تأکید و گفت: روزانه باید فعالیت شهرستان‌ها رصد و توسط حوزه‌های بازرسی پیگیری شود.

وی تأکید کرد: صحت‌سنجی اطلاعات فردی در ثبت از مهم‌ترین مواردی است که باید با دقت حوزه‌های زیرمجموعه انجام شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در سامانه امداد هوشمند و کارآمد، گزینه‌ای برای کمک نیکوکاران پیش‌بینی‌شده تا خیران بتوانند کمک‌های خود را طبق نیت خود به این نهاد پرداخت کنند.

وی همچنین نسبت به برگزاری آموزش برای انجام ثبت اطلاعات مددجویان و نحوه استفاده از سامانه تأکید و گفت: هرگونه کوتاهی در اجرای این طرح توسط مدیریت‌ها در شهرستان‌ها با برخورد جدی حوزه بازرسی مواجه هستند.

انتهای‌پیام/ز


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا