البرز

راه‌اندازی نمایشگاه البرز با دیدگاه توسعه صادرات

به گزارش برگزیده های ایران از کرج، مجتبی عبداللهی، استانار البرز، صبح امروز در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه طی ۲ ماه گذشته ۱۲ جلسه اقتصادی در البرز تشکیل شده است، گفت: این نشست‌های تخصصی با حوزه‌های مختلف صنعتی، تولیدی، کشاورزی، تجارت و… برپا شده است.

وی با تأکید بر اینکه  برای درآمدزایی و ایجاد ارز آوری و افزایش اشتغال در کشور به صورت ویژه ای برنامه ریزی داریم، ادامه داد: همچنان متعهد هستم که در راستای حل مشکلات و مسائل تولید، صنعت، تجارت و اشتغالزایی از هیچ پیگیری و کوششی دریغ نخواهم کرد.

عبداللهی گفت: اکنون در البرز بستر و شرایط برای سرمایه گذاران و تجار فراهم است و به واقع فرش قرمز برای حضورشان پهن کرده ایم. مصمم هستیم مجموعه نمایشگاهی استان را با دیدگاه توسعه صادرات راه اندازی کنیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه درصدد هستیم فرودگاه پیام البرز را با تمام ظرفیت برای صادرات فعال کنیم، گفت: اکنون با اراده و انگیزه ای که در تمامی مجموعه‌های استان شکل گرفته بدنبال رشد و شکوفایی تولید و صادرات استان، بیش از گذشته وارد عمل شویم.

استاندار البرز با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته در خصوص توسعه صادرات استان، افزود: با مسؤولان اقتصادی کشور نشست‌هایی داشتم و برای حل مشکلات و تقویت صادرات چاره اندیشی کردیم.


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا