مرکزی

راه‌اندازی ۲۷ پایگاه علمی بسیج در استان مرکزی/ پایگاه اوج در اراک آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، محمد مهجوری صبح امروز در آیین افتتاح پایگاه علمی «اوج» در هنرستان دخترانه سما اظهار کرد: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب و تاکیدی که معظم‌له بر لزوم علم‌آموزی داشتند، پایگاه علمی خواهران به همت حوزه مقاومت بسیج کوثر ۴ در هنرستان سما آغاز به کار کرد.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی پایگاه‌های علمی بسیج با هدف توسعه، تعمیق و علمی سازی این پایگاه‌ها در دستور کار سازمان علمی فناوری سپاه روح الله قرار گرفت، همچنین در نظر داریم با افتتاح این پایگاه‌ها آموزش تحصیلی و آموزش مهارتی را تعمیق دهیم.

فرمانده سپاه اراک افزود: در سطح استان مرکزی بیش از ۲۷ پایگاه علمی راه اندازی شده و فعالیت دارند، در این حوزه توافقنامه‌ای با مراکز برون سازمانی به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌های استان و شهرستان صورت گرفته است؛ لذا برای آموزش‌های مهارتی با مراکز فنی و حرفه‌ای در سطح استان توافقنامه امضا شده است.

 

فرمانده سپاه اراک گفت: همچنین با استفاده از ظرفیت بسیج فرهنگیان، بسیج اساتید، بسیج دانش آموزی و بسیج دانشجویی هم افزایی خوبی ایجاد شده تا در راستای آموزش‌های تقویتی-مهارتی فوق برنامه اقدام شود.

مهجوری ادامه داد: شناسایی نخبگان و حمایت از مبتکرین از دیگر اهداف و ماموریت‌های معاونت علمی فناوری سپاه است و به همین منظور چنین افرادی را شناسایی کرده و از آنان حمایت می‌کنیم تا در راستای اهداف انقلاب اسلامی قدم برداریم.

انتهای پیام/ 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا