چهارمحال و بختیاری

راه‌یابی دو تیم والیبال چهارمحالی به لیگ دسته اول بعد از ۱۴ سال

کمال اکبریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در بررسی‌ وضعیت تیم‌های والیبال استان به مشکل منابع مالی رسیدیم که همین امر مانع حضور در مسابقات کشوری و ملی می‌شد لذا درصدد رفع این نقص برآمدیم.

رئیس هیئت والیبال چهارمحال و بختیاری افزود: از آنجایی که هزینه در باشگاه بانوان کمتر از باشگاه‌های آقایان است پس رفع مشکل را از باشگاه‌های بانوان آغاز و اعلام کردیم اگر باشگاهی داوطلب است که بخشی از هزینه‌ها را متقبل شود اعلام آمادگی کند تا بقیه هزینه‌ها را ما بر عهده بگیریم.

وی ادامه داد: بعد از فراخوان تیم ترنم اعلام آمادگی و هزینه ورود به دسته اول را واریز و بعد از آن نیز تیم آوا اعلام آمادگی کرد که درخواست‌ها به فدراسیون والیبال کشور ارسال و موافقت شد که برای اولین بار بعد از ۱۴ سال دو تیم بانوان در لیگ دسته اول شرکت کنند.

اکبریان اظهار کرد: مباحث مالی و نبود حامی مالی مهمترین مشکل تیم‌های ورزشی استان است زیراکه از ظرفیت سرمایه‌گذاران و صنعتگران کمتر استفاده شده که با چند تن از این افراد صحبت شده است تا ظرفیت‌های بالقوه را به ظرفیت بالفعل تبدیل کنیم.

ارائه چهره‌های ملی در حوزه والیبال در دو سال آینده

رئیس هیئت والیبال چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود که ظرف یک الی ۲ سال آینده با برنامه چهره‌های مهمی را در سطح ملی آماده کنیم زیراکه توانمندی و فیزیک جوانان و سطح بالای ارتفاع قابلیت‌هایی است که باید از آن‌ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: بخش عمده بازیکنان این دو تیم بومی هستند و در پست‌هایی که بازیکنان بومی در حد ملی نباشند نیز از تیم‌های دیگر کمک می‌گیریم اما فعلا اولویت تیم‌ها پرورش بازیکن است.

اکبریان با اشاره به اینکه حداکثر تا یک ماه آینده مسابقات آغاز می‌شود، بیان کرد: برای میزبانی مسابقات درخواست داده‌ایم و اکنون نیز هر دو باشگاه با حضور بهترین مربیان در حال تمرین هستند تا آمادگی لازم را برای مسابقات کسب کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا