ایلام

راه اندازی گاو داری ۵ هزار راسی در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز حسن بهرام‌نیا در دیدار با مهندس مشیدی نماینده هلدینگ سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در دوران بازسازی، زیرساخت‌های توسعه‌ای در آن تکمیل نشد و با عدم سرمایه گذاری، محرومیت‌های آن نیز دو چندان شد، گفت: ضرورت دارد امروز به پاس ایثارگری‌های این مردم هلدینگ‌های سرمایه گذاری مهم کشور از جمله ستاد اجرایی، بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و… هم در حوزه سرمایه گذاری و هم در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی بخشی از این محرومیت‌ها را جبران کنند.

وی با اشاره به کار تخصصی هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، ابراز داشت: با توجه به ظرفیت‌های استان در حوزه کشاورزی، صنایع تبدیلی و تامین مواد غذایی ضرورت احداث کارخانه جات و افزایش صادرات می‌تواند استان را در وضعیت مطلوبی قرار دهد.

استاندار ایلام با اشاره به مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها و هلدینگ‌های فعال در استان یادآور شد: وظیفه برخی هلدینگ‌ها و بنیادها زدودن غبار محرومیت از استان‌هاست، ضرورت دارد در این راستا ایلام به صورت ویژه دیده شود و خواستار تسریع در راه اندازی گاوداری پنج هزار راسی و طرح تولید جوجه یک روزه با ظرفیت یک میلیون قطعه در استان شد.

طرح تولید جوجه یک روزه با ظرفیت یک میلیون قطعه در ایلام

مشیدی نماینده هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای راه اندازی گاوداری راسی و طرح تولید جوجه یک روزه با ظرفیت یک میلیون قطعه در ایلام قول مساعد داد.

وی بیان کرد: هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی امام (ره) کلیه تجهیزات خریداری شده طرح تولید پنج هزار جوجه یک روزه با ظرفیت یک میلیون قطعه را به استان منتقل و با کمک اتحادیه مرغداران به صورت عام‌المنفعه اجرا می‌کند.

نماینده هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: این هلدینگ آمادگی لازم در زمینه اجرای طرح‌های کشت و صنعت بزرگ مقیاس را نیز در استان ایلام دارد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا