ایلام

راه اندازی ۴۰۰ هیات اندیشه ورز در استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز ابراهیم در مجمع بسیجیان استان ایلام با بیان اینکه اکنون تدبیر در اختیار جریان انقلابی است گفت: کار بسیج در مجامع و هیات اندیشه ورز کمک به کارآمدسازی نظام است؛ تمامی ما در مقابل نظام مسؤول هستیم.

وی افزود: استان و شهرستان‌ها نیازمند برنامه تفصیلی و تخصصی است تا در جامعه با مشکلات و چالش‌ها به درستی مقابله کرد، مسائل راه حل دارد و افق روشن است.

مسوول ستاد تخصصی بسیج اقشار ایلام گفت: بایستی رویکرد ما به مسائل استان حل کردن آنان باشد؛ باید طرح ارائه داد و طرح‌ها مبدل به برنامه اقدام شوند.

وی ادامه داد: هر گروه و کارگروه باید بتواند در نهایت چند مسئله را حل کند؛ نقشه راه ما بیانیه گام دوم انقلاب است و برای تحقق آن برنامه ارائه می‌دهیم.

مسوول ستاد تخصصی بسیج اقشار ایلام گفت: ۴۰۰ هیات اندیشه ورز با به کارگیری از اساتید در قشرهای مختلف در شهرستان‌ها راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: کمک به تحقق دولت اسلامی در راستای کار این مجمع است؛ در سال ۹۹ هشت طرح در کارگروه‌های ما به نتیجه رسید گرچه هدف از ارائه این طرح‌ها ارائه آنان به مدیران استان است.

ابراهیم افزود: از مجموع این طرح‌ها سه طرح در سه کارگروه حائز رتبه برتر در کشور شدند؛ امروزه مهمترین مساله کشور مسئله معیشت است؛ رهبر انقلاب هر سال را با یک عنوان نامگذاری کرده‌اند که شانزده سال آن مستقیما نامگذاری‌ها متوجه مسائل اقتصادی بوده است.

وی گفت: بالاترین نرخ تورم در کشور مربوط به ایلام است که می‌تواند به چندین زیر مساله تقسیم و درکارگروه‌ها بررسی شود.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا