اردبیل

راه و رسم شهدا فراموش‌شدنی نیست/ سردار سلیمانی ذوب در ولایت بود

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، رحیم نوعی اقدم پیش از ظهر امروز در مراسم سوگواری ایام فاطمیه و یادواره شهدای شهرستان پارس آباد  با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان پارس آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار کرد: امنیت و آرامشی که ما در کشور داریم به برکت خون شهداست و ما باید قدردان خانواده‌های این عزیزان باشیم.

وی افزود: نظام و انقلابی که در ایران به وجود آمده در یک شب به پیروزی نرسیده، در دوران انقلاب اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردیم. در دوران دفاع مقدس نیز شهدا و رزمندگان اسلام با جانفشانی از سرزمین اسلامی و تمامیت ارضی کشور پاسداری کردند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس در ادامه با اشاره به چگونگی به وجود آمدن گروه تکفیری داعش، بیان کرد: داعش توسط آمریکا به وجود آمد تا عاملی باشد برای ایجاد تفرقه و نفاق در بین مسلمانان و از این طریق اقدامات اسرائیل برعلیه مسلمانان فراموش شود. آنها می‌خواستند با این جنگ افروزی‌ها چهره نامناسبی از اسلام در جهان عرضه نمایند.

نوعی اقدم تصریح کرد: ابهت و اقتدار معنوی امروز نظام اسلامی و ملت مسلمان در دنیا و در چشم قدرت‌های شیطانی، ناشی از ایثار و رشادت رزمندگان و شهدای بزرگوار است. فرزندان شهدا بدانند که پدران آنها موجب شدند تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

وی ادامه داد: حاج قاسم با آن اقتدار و بزرگی، زمانی که به آستان حرم حضرت زینب (س) می‌رسیدند چنان متواضعانه و متضرعانه و مؤدبانه صورت بر زمین می‌گذاشتند و گریه می‌کردند که قطرات اشک بر روی کاشی حرم سرازیر می‌شد.

نوعی اقدم به ویژگی‌های حاج قاسم پرداخت و تصریح کرد: سردار سلیمانی خود را سرباز و مطیع مطلق مقام معظم رهبری می‌دانست. همه فرامین و دستورات حاج قاسم برگرفته از فرمان رهبری است. حاج قاسم حماسی بود، شجاعت و شهامت و ایستادگی او برگرفته از امامش حضرت سیدالشهدا(ع) بود.

وی اضافه کرد: در دوران مختلف شهدای گرانقدری تقدیم نظام اسلامی شدند که با گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان، می‌توان راه و سیره آنها را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ادامه داد و دشمنان را بیش از همیشه نا امید کرد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) تاکید کرد: رزمندگان ایران اسلامی با تبعیت محض از ولایت فقیه وارد میدان مقابله با دشمن متجاوز شدند و با تقدیم جان ارزشمندشان از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام صیانت کرده و برگ زرین تاریخ انقلاب را به نام خود ثبت کردند.

وی با تاکید بر اینکه امروز ایران در منطقه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: این سرمایه بزرگ دستاورد راهی است که مردم آغاز کرده‌اند و شهدا، جانبازان و ایثارگران تداوم بخشیده‌اند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: راه و رسم شهدا فراموش شدنی نیست و خون شهدا هرگز از بین نمی‌رود و گرچه رفتن آن‌ها خسارت بزرگی برای جامعه و خصوصاً خانواده‌های آن‌ها محسوب می‌شود، اما نتایج و برکات فراوانی به دنبال دارد تا آنجا که امروز می‌توان این برکات را در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده کرد.

وی اظهار داشت: خون شهدای مدافع حرم امروز موجب شده که بسیاری از کشورها از خطر نابودی و توطئه‌های بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی در امان باشند که قطعاً اجر عظیمی نیز در نزد خداوند خواهند داشت.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا