Categories: اردبیل

راه و رسم شهدا فراموش‌شدنی نیست/ سردار سلیمانی ذوب در ولایت بود

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، رحیم نوعی اقدم پیش از ظهر امروز در مراسم سوگواری ایام فاطمیه و یادواره شهدای شهرستان پارس آباد  با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان پارس آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار کرد: امنیت و آرامشی که ما در کشور داریم به برکت خون شهداست و ما باید قدردان خانواده‌های این عزیزان باشیم.

وی افزود: نظام و انقلابی که در ایران به وجود آمده در یک شب به پیروزی نرسیده، در دوران انقلاب اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردیم. در دوران دفاع مقدس نیز شهدا و رزمندگان اسلام با جانفشانی از سرزمین اسلامی و تمامیت ارضی کشور پاسداری کردند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس در ادامه با اشاره به چگونگی به وجود آمدن گروه تکفیری داعش، بیان کرد: داعش توسط آمریکا به وجود آمد تا عاملی باشد برای ایجاد تفرقه و نفاق در بین مسلمانان و از این طریق اقدامات اسرائیل برعلیه مسلمانان فراموش شود. آنها می‌خواستند با این جنگ افروزی‌ها چهره نامناسبی از اسلام در جهان عرضه نمایند.

نوعی اقدم تصریح کرد: ابهت و اقتدار معنوی امروز نظام اسلامی و ملت مسلمان در دنیا و در چشم قدرت‌های شیطانی، ناشی از ایثار و رشادت رزمندگان و شهدای بزرگوار است. فرزندان شهدا بدانند که پدران آنها موجب شدند تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

وی ادامه داد: حاج قاسم با آن اقتدار و بزرگی، زمانی که به آستان حرم حضرت زینب (س) می‌رسیدند چنان متواضعانه و متضرعانه و مؤدبانه صورت بر زمین می‌گذاشتند و گریه می‌کردند که قطرات اشک بر روی کاشی حرم سرازیر می‌شد.

نوعی اقدم به ویژگی‌های حاج قاسم پرداخت و تصریح کرد: سردار سلیمانی خود را سرباز و مطیع مطلق مقام معظم رهبری می‌دانست. همه فرامین و دستورات حاج قاسم برگرفته از فرمان رهبری است. حاج قاسم حماسی بود، شجاعت و شهامت و ایستادگی او برگرفته از امامش حضرت سیدالشهدا(ع) بود.

وی اضافه کرد: در دوران مختلف شهدای گرانقدری تقدیم نظام اسلامی شدند که با گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان، می‌توان راه و سیره آنها را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ادامه داد و دشمنان را بیش از همیشه نا امید کرد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) تاکید کرد: رزمندگان ایران اسلامی با تبعیت محض از ولایت فقیه وارد میدان مقابله با دشمن متجاوز شدند و با تقدیم جان ارزشمندشان از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام صیانت کرده و برگ زرین تاریخ انقلاب را به نام خود ثبت کردند.

وی با تاکید بر اینکه امروز ایران در منطقه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: این سرمایه بزرگ دستاورد راهی است که مردم آغاز کرده‌اند و شهدا، جانبازان و ایثارگران تداوم بخشیده‌اند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: راه و رسم شهدا فراموش شدنی نیست و خون شهدا هرگز از بین نمی‌رود و گرچه رفتن آن‌ها خسارت بزرگی برای جامعه و خصوصاً خانواده‌های آن‌ها محسوب می‌شود، اما نتایج و برکات فراوانی به دنبال دارد تا آنجا که امروز می‌توان این برکات را در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده کرد.

وی اظهار داشت: خون شهدای مدافع حرم امروز موجب شده که بسیاری از کشورها از خطر نابودی و توطئه‌های بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی در امان باشند که قطعاً اجر عظیمی نیز در نزد خداوند خواهند داشت.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

توضیحات سلاجقه درباره ادعای آلودگی روخانه ارس

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره میزان آلودگی رود ارس توضیحاتی ارائه داد.

10 ساعت ago

توضیحات سخنگوی قوه قضاییه درباره دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه

نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه با حضور خبرنگاران برگزار شد.

10 ساعت ago

آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی/ ۵۳۰۰ شکایت!

سخنگوی قوه قضاییه آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی را تشریح کرد.

10 ساعت ago

جزئیات پرونده مسمومیت‌ الکلی پزشکان در شیراز از زبان سخنگوی قوه قضاییه

سخنگوی قوه قضاییه جزئیات پرونده مسمومیت‌های اخیر در شیراز را تشریح کرد.

10 ساعت ago

ماجرای واردات روغن‌های آلوده؛ توزیع شدند یا در انبار هستند؟

سخنگوی قوه قضاییه گفت: تا امروز روغن‌های غیراستاندارد ترخیص نشده است، روغن‌ها در انبار نگهداری…

10 ساعت ago

آخرین وضعیت پرونده‌ بابک زنجانی اعلام شد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: مجازات بابک زنجانی مطابق تبصره ذیل ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی…

10 ساعت ago